• Lyckli­gTjej
    Äldre 16 Aug 10:23
    6021 visningar
    39 svar
    39
    6021

    Vi som bröllopsbloggar!!!!

    Säkert är det fler än jag som bloggar om vår resa fram till bröllopet.
    Ni kan väl lämna er webadress så vi kan kika runt på varandras bloggar
    Här är min;   http;//julibrudens.blogg.se

  • Svar på tråden Vi som bröllopsbloggar!!!!
  • Bella8­3
    Äldre 16 Aug 21:56
    #11

    Jag bloggar här: www.29maj.bloggsida.se

  • KatjaB
    Äldre 16 Aug 22:19
    #12
  • pandis­81
    Äldre 16 Aug 22:36
    #13

    jag länkar flera av er till min sida. kul att ha när man själv går in för att se vad ni har bloggat om idag.

    Så vad har ni då bloggat om idag, jag har bloggat om tårtor och ena tärnklänningen.
    jag har ju precis börjat idag, så jag har suttit lite med designen och lagt in lite andra bloggar och liknande, men jag ska komma igen och blogga mera nu, man har ju lite tankar varje dag.

  • Humlan­66
    Äldre 16 Aug 22:54
    #14
    pandis81 skrev 2009-08-16 17:41:13 följande:
    Hej.jag har tänkt ändra min adress, för jag känner mig bekvämare med blogspot.commen eftersom jag har redan två andra bloggar där så har jag skapat en annan mail så att jag kan ha den här själv utan att kopplas till mina andra konton.. Nu är det fixat och min nya bröllopsblogg är www.brudiapril.blogspot.comjag kommer självklart att länka er på den istället.Hoppas att ni kommer in på den istället,, förlåt för att jag vimsat till det lite. kramar
    Va gulligt av dig
  • Tess80
    Äldre 16 Aug 23:29
    #15

    Jag har ju redan gift mig, men om mitt bröllop och den dagen finns i min blogg.

    tesslindstrand.blogg.se

  • Joysan­ochSim­on
    Äldre 25 Aug 23:23
    #16

    Tjooo. Jag kommer också blogga en hel dle om bröllop framöver. Har dock inte släppt "bomben" i bloggen än...men jag lägger till min så vet ni att ni komemr kunna läsa bröllopsbabbel däri också (Släpper "bomben" senast på fredag) www.joysan.blogg.se

  • Äldre 26 Aug 11:33
    #17

    Har hunnit med ganska mycket redan så jag tyckte det var dags att starta en blogg nu - maj2011.blogspot.com/

  • Sessan­Prinse­n
    Äldre 26 Aug 22:56
    #18

    Hade ett underbart drömbröllop på slottet förra månanden! Blev väldigt uppmärksammat att jag hamnade på blogg.se:s startsida och så kom jg med som veckans blogg i radion! Blev superglad över alla grattis jag har fått =)

    sessan82.blogg.se (Scrolla ner lite så ser ni bilder som fotografen har tagit)

  • KatjaB
    Äldre 16 Sep 22:09
    #19
    SessanPrinsen skrev 2009-08-26 22:56:13 följande:
    Hade ett underbart drömbröllop på slottet förra månanden! Blev väldigt uppmärksammat att jag hamnade på blogg.se:s startsida och så kom jg med som veckans blogg i radion! Blev superglad över alla grattis jag har fått =) sessan82.blogg.se (Scrolla ner lite så ser ni bilder som fotografen har tagit)
    vad kul att bli så uppmärksammad.. och vad fin din klänning var!
  • LisasF­anclub
    Äldre 6 Oct 10:12
    #20

    Jag bröllopsbloggar på lisasfanclub.blogg.se/wedding

Svar på tråden Vi som bröllopsbloggar!!!!