• JCH

Boråsbrudar del 4

Föregående tråd är stängd så jag tänkte starta en ny... Finns det några andra i Borås som liksom jag planerar bröllop för fullt?

• Svar på tråden Boråsbrudar del 4
  • Martinaa

Nämen finns det en Borås-tråd!? Hej på er! *vinkar lite till snuttfia också *

Vi planerar bröllop 15 maj i Torpa Stenhus. Är än så länge väldigt hemlighetsfull på min presentation och om vem jag är då det är hemligt för vänner ännu, och jag ska lyckas hålla tyst ända tills inbjudningarna går ut...

• september2009bröllop

oj ytterligare en majbrud så det är då alla gifter sig i Borås

Vet dock att det är fler än vi som gifter oss den 5:e september för vi kunde inte få tårtan från Gullkragen för de hade bara två ställningar...

• Martinaa

Gullkragen ska vara bra har jag hört. Någon här som smakat på deras tårtor?

• gulliz

Å va kul att läsa era inlägg, vi är ett par som har några år på nacken, men planeringen för vårt bröllop är ändå så kul och spännande. Vi gifter oss i Seglora kyrka 24 oktober så det är snart dax. åh va det ska bli mysigt.

• rosa lavendel

En helt annan sak men jag börjar bli desperat. Vet ni om det finns någon bra affär i boråstrakten som säljer sportbh i större storlekar? Stadium, team sportia osv har inte riktigt vad jag söker. Träningssäsongen börjar ju snart... hehe ;)

• snuttfia

Hej Martinaa *vinkar*

Är det nån här som har varit på Yxhammargården på fest/bröllop? Tycker det ser lite mörkt och dystert ut på deras hemsida, men det kanske är mer mörkt och mysigt? Nån som vet om det är värt att åka dit och kolla in stället ens?

• september2009bröllop

vi ska vara på yxhammargården... jag har aldrig varit på nån tillställning där innan men tycker det är jättefint där och personalen är jättebra. Kan återkomma med mer info om ett par veckor när vi haft vårt bröllop

snuttfia skrev 2009-08-20 12:38:03 följande:
    Hej Martinaa *vinkar* Är det nån här som har varit på Yxhammargården på fest/bröllop? Tycker det ser lite mörkt och dystert ut på deras hemsida, men det kanske är mer mörkt och mysigt? Nån som vet om det är värt att åka dit och kolla in stället ens?
  • september2009bröllop

Kan du inte gå till swegmarks i knalleland?

rosa lavendel skrev 2009-08-20 10:30:26 följande:

En helt annan sak men jag börjar bli desperat. Vet ni om det finns någon bra affär i boråstrakten som säljer sportbh i större storlekar? Stadium, team sportia osv har inte riktigt vad jag söker. Träningssäsongen börjar ju snart... hehe ;)
  • snuttfia

Jaaaa, det vore supersnällt! Verkar ju som om det är värt att åka dit en sväng och kolla då också, mycket bättre än att bara kolla på bilderna...

september2009bröllop skrev 2009-08-20 12:58:34 följande:
    vi ska vara på yxhammargården... jag har aldrig varit på nån tillställning där innan men tycker det är jättefint där och personalen är jättebra. Kan återkomma med mer info om ett par veckor när vi haft vårt bröllop
  • snuttfia

Nämen, kollade igen nu och jag har ju blandat ihop det helt! Det var ju inte yxhammargården jag tyckte såg mörkt ut utan nåt annat... Annelundsvillan kanske det var? Fasen vad snurrig jag blir, har noll koll! Yxhammargården såg ju supermysigt ut

Svar på tråden Boråsbrudar del 4