• jenli

Supertorrt hår, hjääälp!

Jag använder Redkens proteininpakning (cat, blåa serien) och deras silk fule inpakning på inrådan av min frissör. Använder även deras schampo och balsam för torrt och skadat hår (oxå blåa extreame serien). Jag köper mina hårgrejer från nätet via www.lookfantastic.com

• jenli

Redken är ju inte billigast på området men jag tycker att de är superbra! Det blir dessutom ca halva priset från den sajten jmf med att handla från Sverige så jag tycker att det värt pengarna. Men för mig räcker en uppsättning i ca ett halvår för jag har ganska kort, och tunnt hår.

• jenli

Jag betalar med kort, eftersom sidan är engelsk blir det ingen tull, *tack EU*. Vet inte om det billigaste stället men dat har funkat jättebra för mig de gånger jag har beställt så jag har inte kollat andra sajter faktisk. Men jag kollade lite i början och då hittade jag ingen billigare.

• jenli

Cat treatment använder jag efter att ha schamponerat och handukstorkat håret, låter den sitta en stund och har sedan även i silk fuel (all soft serien) och låter den sitta ett tag. Sköljer, har i balsam, sköljer och torkar. Jag gör proceduren ca var annan var tredje gång jag tvättar håret. Jag har inte provat nån av de andra produkterna men om de känns bättre för dig så är de säkert oxå jättebra. Hoppas det löser sig och att du får tillbaka ditt silkeslena hår.

Svar på tråden Supertorrt hår, hjääälp!