• bridesilly

Ni som varit gifta drygt ett år, hur känns det nu?

Ja hur känns det att ha varit gifta ett år eller så? Vad planerar ni nu i framtiden? saknar ni bröllopsplaneradet?

Vi firar vår första bröllopsdag på söndag känns helt galet att det har gått ett år redan

• Svar på tråden Ni som varit gifta drygt ett år, hur känns det nu?
  • bridesilly

Tack så mycket aleta och rosenpetunia

Hade själv tyckt det skulle vara kul att planera bröllop igen men jag kan ju alltid tjata på systrarna att dom ska gifta sig så får man säkert vara med på ett hörn i planeringen

Rosenpetunia skrev 2009-08-07 19:58:49 följande:
    Hur känns det hos er då?Ha en mysig helg!
    jo det känns bara bra här. vi har flyttat till störrre lägenhet kort efter bröllopet så då fanns det genast nåt nytt att planera. i framtiden blir det väl funderingar på när man ska skaffa utökning i familjen.
  • bridesilly

Här har det inte vart tufft utan bara roligt. vi hade en underbar bröllopsresa och sen fick man välja och vraka på bröllopsbilder till album och förstoringar och allt sånnt som har med bröllopet att göra fast efter. resten av året har vart byte av lägenhet och framtidsplanering. känns helt underbart och säga att man är FRU Snart ska vi iväg till hotellet för att fira bröllopsdagen

Hoppas mannen min tycker om sin present

• bridesilly

Firandet blev kanon. vi checkade in på hotellet och gjorde oss iordning för att sedan gå til restaurangen där vi bokat bord. det var supergod mat. mätta och glada gick vi tillbaka till hotellet och slappade och åt sedan dessert, en liten minitårta av samma smak som vår bröllopstårta. till sist blev det bubbelbad med skumpa och tända ljus. på rummet fanns också ett jättefruktfat av hotellet så vi har haft lyxigt värre

• bridesilly

Det var jättetrevligt verkligen

Hur skulle första året som gifta vara det tuffaste? Första året med småbarn har jag hört ska få förhållandet att ta stryk men om man inte har skaffat några barn än? Upplys nyfiken gärna

Svar på tråden Ni som varit gifta drygt ett år, hur känns det nu?