• AnnelieM

Måste man ha vita skor?

En fundering måste man ha vitaskor? Jag skulle vilja ha ett par skor som sedan kan använda sen också. Har hittat ett par svart skor med guldnitar vilket skulle passa väldigt bra. Efter som vi ska ha rosa, guld och vit som teama. Men vad tror ni?

• Svar på tråden Måste man ha vita skor?
  • vigsel09

Mina rosa skor är nog lika färg som ElevenSeven fast jag köpte mina på Matildasfest, de två har samma märke, man kan beställa alla möjliga färger o former, är också nöjd!!

• Vi Som Drömmer Om Bröllop

tror nog det är smart att hitta skor man kan använda senare också. jag ska ha mina som är sparsamt använda sen studentbalen och de är svarta med strassband

• AnnelieM

Har ni bilder på era häftiga skor?? =)

• Red Scarlet

Ha vilka skor du vill! Jag hade pudderrosa ballerinaskor (hade ljusrosa/grönt som färgtema), var toppensnyggt, jätteskönt och jag har kunnat använda dem hela sommaren efter det

• hallonblåbär

i mitt galleri. fast de är mer cerise/rosa i verkligheten!

• Emmas syster

jag hade blå skor
    min bästa vän hade röda kängor
    och min svägerska hade rååååååsa

vita skor är tråkigt!

• rottizz1

Jag hade svarta skor! Köp dom du hittade, lät jättefräcka!

• Skogsälvan

Jag ska ha orangea skor. Bild finns i galleriet.

• Sjuttiosexan
    Piggelinlover skrev 2009-08-07 17:42:15 följande:
    Kör på dem....Jag hade guldskor...=)...hade guld, grönt och vitt som tema...
    Var hittade du dina skor? Jag letar guldskor förtvivlat..
  • Vid havet

Jag hade röda lackskor! Dessutom ett par jag redan hade :-O

• mns

Jag hade vita flip-flops på bröllopet då det var kanonväder, hade dock införskaffat ett par riktigt snygga röda gummistövlar som jag skulle haft vid regn (vi hade vigsel utomhus). Jag valde skor som jag kan använda sedan också, har haft mina flip-flops hela veckan på vår "bröllopsresa" i Grekland Bilder finns i galleriet på flip-flops och stövlar.

Det är ert bröllop, ni bestämmer själva vad NI vill ha på er, det blir mycket bättre då när ni trivs i det än att man väljer saker man tror att folk förväntar sig att man ska som man inte trivs i.
    Lycka till!

• Sjuttiosexan

Mns vilka coola gummistövlar! :D

• Goldi

Absolut inte, jag hade guldiga sandaler, man ser ju inte dem

• mns
    Sjuttiosexan skrev 2009-08-15 15:43:13 följande:
    Mns vilka coola gummistövlar! :D
    Tack! De är hur sköna som helst också, de kommer att användas flitigt framöver
  • happytoaster

Bianco har riktigt snygga guldskor och även andra roliga skor bla med paljetter i butik nu.

• a n n a

finns det några "måsten"? egentligen?! :)

• Hemliga jag

jag skall ha guldpumps som jag sett på Nilsson. Ca 10 cm klack
    och grymt snygga! Man får väl satsa på något mer bekvämt när man förflyttar sej helt enkelt..=)

• Fenixx

ha dem skorna som känns rätt, oavsett färg eller modell!

ska själv ha matt guldfärgade ballerinaskor.

Svar på tråden Måste man ha vita skor?