• AnnelieM

Måste man ha vita skor?

En fundering måste man ha vitaskor? Jag skulle vilja ha ett par skor som sedan kan använda sen också. Har hittat ett par svart skor med guldnitar vilket skulle passa väldigt bra. Efter som vi ska ha rosa, guld och vit som teama. Men vad tror ni?

• Svar på tråden Måste man ha vita skor?
  • Mrs Baom

Klart du kan ha vilka skor du vill!!:) Ta ett par som är bekväma då det blir mycket stå å gå:)

• Happyasahippo

Man kan ju ha vilka skor man vill. Hade själv gärna haft ett par lila skor men sambon gillade inte den tanken. Tänker ända färga dem efterat.

• hallonblåbär

jag hade ett par skit snygga rosa/cerisa klackskor från friis & company. hade rosa/cerise, lime och vitt som tema.. Kan bara säga att gästernas reaktioner i kyrkan var kul! hördes lite viskningar" hade hon röööda skor? nej, dom är rosa!" " kolla skorna, va fräckt!.."
    så jag tycker att du ska ta ett par skor i avvikande färg!

• AnnelieM

Har nu lagt upp bilder på två par skor som jag skulle kunna tänka mig att ha på bröllopet. Tyck gärna till! :)

• vigsel09

Jag har ett par ljusrosa pumps just för att jag vill kunna använda dem senare, ska tex på ett annat bröllop 2 v efter vårt och då tänker jag har dem med en matchande klänning till.

• Fenixx

nä det är ju härligt när man ser att bruden har en annan färg på skorna!

ska själv ha matt guldfärgade ballerina.

• Sommarbrud2010

Har själv funderat på att välja skor med svag färg på typ ljust rosa, champagnefärgade el ljust, ljust gröna. Lättare att använda efteråt för hur ofta har man behov för vita skor?
    (Lite OT men något som förvånar mig när jag tittat runt på bröllopsbilder är hur många brudar som väljer vita strumpbyxor! DET skulle jag aldrig välja. Enligt mig är det endast flickor under tio år och sjuksköterskor i gamla filmer som kommer undan med att ha vita nylonstrumpbyxor annars är det inte snyggt.)

• PennyJenny

Klart man inte måste ha vita skor. Idag kan jag¨ångra att jag inte var lite mer djärv i mitt skolval och valde färgade skor, det hade varit så snyggt!

• ElevenSeven

Måste tipsa om pernillasbrukbutik.se där köpte jag mina ljuvliga rosa skor! Fick så många koplimanger för att jag valt nåt lite ovanligare.

Svar på tråden Måste man ha vita skor?