• JesHed

Hur hämtade ni upp bruden till Möhippan???

Behöver lite tips och idéer om hur man startar dagen!
    Har ni gjort några förberedelser så hon är beredd eller bara dykt upp?

• Svar på tråden Hur hämtade ni upp bruden till Möhippan???
  • EmMa09

För mig satt en kompis o väntade på gymmet när jag kom dit(jag var helt oförberedd), sen blev det en mc-tur in till stan där alla mötte upp.

• Hubba

mig tog de samma dag som min m2b fast två och en halv timma senare så jag trodde jag var safe... min bästa kompis messade att hon och barnen skulle komma ner och leka för de visste ju sedan innan att jag skulle bli själv den dagen... men när hon kom så hade hon 14 andra tjejer med sig + min svärmor som skulle ta barnen... jag tappade hakan och började gråta...

• Chrisse och Jonas

Mina tärnor kom och hämtade mig hos frissan.. de hade tänkt kidnappa mig hemma men fick dagen innan reda på att den tiden satt jag hos frisören.. oops.. så då fick de dyka upp där istället. Ena tärnan hade missat att hon skulle sagt till min man att hålla mig hemma då.. hahahaha

• JesHed

Tack för svaren! Fler....?!

• Emelieca

Mina vänner kom till frukosten, min blivande visste om det och hade låst upp dörren. Jag blev helt chockad och i princip gallskrek när vår lägenhet blev stormad nio på morgonen, började sen med en underbar frukost de hade med sig, sen fick jag duscha och en kompis som är makeup-artist sminkade mig och de hade med kläder osv.=)

• mattiasmarie

blev tagen av vakterna på ett shopingcentra för "snatteri" hemskt pinsamt fattade ingenting sen kom alla tj3ejerna springande o vakterna gav mig vars en ros!

• Superälsklingen

Jag hade varit på sommarstället med min mor. På vägen hem så stannade hon jätteofta. Till slut så körde hon in på en bensinstation (bensinsstation nr 2 på en timmes resa) Då blev jag lite sur. jag var trött och ville hem. Hon stannade till vid sidan. Så stod vi där i en halv minut ungefär. Helt plötsligt är det någon som öppnar min dörr och utanför står tre maskerade personer med vattenpistolen. Min första tanken var: varför springer man runt och sprutar vatten på främmande människor? innan jag insåg att det var mina kompisar och det var möhippa =) Jag hade verkligen inte misstänkt något alls!

Mattiasmarie - den var ju rätt ful men rolig =)

• Bridemma

Vi ringde kompisens jobb, eftersom vi kände flera av hennes kollegor, och kollade så att hon inte var uppboka, och sedan under em-fikan kidnappade vi henne. Hennes blivande hade fixat en övernattningsväska till henne som vi hämtat tidigare....Hon blev alldeles livrädd först, men sedan visade sig möhippan bara vara en må-bra upplevelse...

Svar på tråden Hur hämtade ni upp bruden till Möhippan???