• Vid havet

Gift!!

Nu är vi gifta!!! Vi har faktiskt varit gifta i 12 dagar för att vara exakt

Det var underbart, fantastiskt, magist och väldigt, väldigt stort! Bättre och större än jag trott. Och roligare!! Den här känslan vill man hålla kvar länge.

Vi och våra gäster är väldigt nöjda - det var väldigt lyckat att vi var så få (26 vuxna och 3 barn) för det blev väldigt familjärt och alla lärde känna varandra och vår toastmastrar var fantastiska och det var mycket skratt och spex under hela kvällen. Så ni som oroar er för att ni har få gäster - gör inte det!! Vi har fått så många kommentarer från alla om hur bra det var.

Lite mer text och bilder finns på min sida.

• Svar på tråden Gift!!
  • Boomtown

Grattis! Vilken fin klänning du hade.

• Linaz

Grattis & Ja jätte vacker klänning får man fråga vad modellen heter?
    tack
    Mvh Lina

• Vid havet

Tack!
    Den är uppsydd efter ett foto så jag vet inte vad den heter. Men jag älskar den... skulle ha den på mig varje dag om det gick

Linaz skrev 2009-08-05 15:14:39 följande:
    Grattis & Ja jätte vacker klänning får man fråga vad modellen heter? tack Mvh Lina
  • Linaz

Ok tack för det, den är som sagt oehört vacker och kan förstå dig att du vill ha den på dig hela tiden får man fråga vem som sytt upp den?
    Kram Lina
    Vid havet skrev 2009-08-05 17:05:36 följande:

Tack! Den är uppsydd efter ett foto så jag vet inte vad den heter. Men jag älskar den... skulle ha den på mig varje dag om det gick
  • Vid havet

Absolut - den är uppsydd via lillsessan (men hon har kontakt med sömmerskor i Kina sen).

Linaz skrev 2009-08-06 21:38:37 följande:
    Ok tack för det, den är som sagt oehört vacker och kan förstå dig att du vill ha den på dig hela tiden får man fråga vem som sytt upp den? Kram LinaVid havet skrev 2009-08-05 17:05:36 följande:
Svar på tråden Gift!!