• hujjedamejj

    Cambridge tråden NR 15. Då kör vi igen!

    Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öppna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

    Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

    Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.htm...
    Tråd nr 13: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3235821.htm...

    Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

    Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

    LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

  • Svar på tråden Cambridge tråden NR 15. Då kör vi igen!
  • september2009bröllop

    när jag frågade sa han på viktklubben så han måste menat cambridge.se (det står ju viktklubbens webshop) såg dock själv att de kostar 472,50 där så han måste sett fel.. Förlåt för min vilseledning...

  • emersson

    imorgon är det första gången på ren kur och nu SKA jag klara det, det är ju värst 4 första dagarna sen brukar det ju rulla på hyfsat :) har levt så dåligt så jag tänker inte väga ikväll utan först efter jag ätit cambridge en vecka, men jag tippar väl på att man väger typ 74 kg :(
    hoppas nån mer håller på för fullt så man kan få gnälla ihop lite grand ;)

  • emersson

    1:a påsen äten iaf :) än så länge känns det bra, men första dagen brukar iofs inte vara så stora problem, speciellt inte när man ätit för 5 dagen innan ;)Gick ju ner 8 kg här i våras men jag har nog lyckas gå upp dom igen, tråkigt att man måste ändra sina matvanor oxå ;) men den här gången ska jag lyckas att gå ner sen BEHÅLLA den nya vikten. ska träna på att göra nyttig mat på min pojkvän så man har lite o välja på sen;)

  • emersson

    andra dagen, håller på o svälta ihjäl men men, det känns bra ändå :)

  • emersson

    3,2 kg första veckan iaf, mycke är säkert vatten men det går nu neråt :)

  • duochjag09
    emersson skrev 2009-08-23 20:54:59 följande:
    3,2 kg första veckan iaf, mycke är säkert vatten men det går nu neråt :)
    GÖTT! Vist de första kilon är vätska och tarminnehåll men sen så alla små gram räknas!

    Hur länge har du tänkt hålla på?
  • emersson
    duochjag09 skrev 2009-08-23 21:25:07 följande:
    GÖTT! Vist de första kilon är vätska och tarminnehåll men sen så alla små gram räknas!Hur länge har du tänkt hålla på?
    en vecka till iaf sen ska jag köra kombinerad :) väger 71 kg prick nu och mitt mål är 63 så det lär ju ta en tag, men enträgen vinner :)
  • duochjag09
    emersson skrev 2009-08-23 21:54:23 följande:
    en vecka till iaf sen ska jag köra kombinerad :) väger 71 kg prick nu och mitt mål är 63 så det lär ju ta en tag, men enträgen vinner :)
    Bättre att det tar sin lilla tid än att man inte klarar det alls
    Jag kör kombinerat nu. Gifter mig på fredag måste vänja magen ju Jag har ca 10-12 kg kvar att gå ner så det tar sin lilla tid för mig med men det spelar ingen roll för jag ska bli smal och då får det ta den tid det tar
  • emersson
    duochjag09 skrev 2009-08-24 10:27:37 följande:
    Bättre att det tar sin lilla tid än att man inte klarar det alls Jag kör kombinerat nu. Gifter mig på fredag måste vänja magen ju Jag har ca 10-12 kg kvar att gå ner så det tar sin lilla tid för mig med men det spelar ingen roll för jag ska bli smal och då får det ta den tid det tar
    då har vi ungefär lika mycke kvar att gå ner :)det är bara o kämpa, var lite stressad sist jag försökte o gick upp det mesta över sommaren men man lär sig av misstagen förhoppningsvis ;)
    lycka till på fredag, grattis i förskott, hoppas att vi får lite sällskap här tills vi väger det man tänkt :)
Svar på tråden Cambridge tråden NR 15. Då kör vi igen!