Inlägg från: Frulle |Visa alla inlägg
  • Frulle

Tomhet efter bröllop...

Hej!

Ja du, jag känner igen mig!! Dagen efter bröllopet gick jag nästan in i en depression. Mådde SKIT! (gifte oss 13/6)

Nu är jag inte DEPPIG längre, men TOMT kan det kännas lite då och då. Känns som jag måste ha ett litet projekt hela tiden för att se någon glädje i vardagen!!

• Frulle

Fast jag är inte kvar här för att få hålla fast vid något bröllopsrelaterat.. Utan jag är bara kvar för jag har folk jag blivit lite kär i här inne!

• Frulle

Kände du dig träffad??
    passionsblomman skrev 2009-08-03 09:10:32 följande:
  • Frulle

Jo det har alla känt, fast skillnaden där är ju att julen kommer om 1 år igen. Och sen året efter det osv osv.
    Samma med semestern.

Sitt bröllop kommer ALDRIG igen!!

Ja förhoppningsvis inte iaf!

ElinDaniel skrev 2009-08-03 09:35:02 följande:
    Hejsan. Jag är ogift, än så länge. Jag jag kan med värme i hjärtat förstå vad du menar. Jag kan absolut inte känna din känsla. Men känslan av att julen är slut, semestern är slut, då drömmern blir vardag igen... Det kan jag förstå, och tror alla har upplevt någon gång.Det finns inget handfast råd som jag kan ge, förutom att du inte får bli för ledsen. För då behöver du få hjälp av någon annan. Prata om ditt ledsamhet och försök att varva ner.Du har haft en underbar dag, som sååå många aldrig får! Det finns massor med människor som letar efter sin drömpartner, men som aldrig hittar denne. Men du har din man. Som älskar dig! Lycka till, tjejen!
  • Frulle

haha ja om jag hade föreslagit detta för mannen nu, 2 månader efter så hade jag känt mig lite B kanske!

Men hmm.. Förnya sina löften är väl jättefint.. Men att ha en sån bröllopsfest vettefan..

Svanboet skrev 2009-08-03 11:52:00 följande:
    Är det trashigt att förnya löftena då? Inte för att man ska börja planera för det redan nu kanske men det är ju som att ta bröllopet i repris, eller?
  • Frulle

Ja! Jag får nog börja planera för den dagen nu?!

Svanboet skrev 2009-08-03 11:57:08 följande:
    Kanske det kan hjälpa att tänka att om 1 år - endast 1 enda litet ynka år så är det dags för den första bröllopsdagen någonsin för er två - vad ska ni göra då? Hur firar ni den?
Svar på tråden Tomhet efter bröllop...