Inlägg från: Princess4aDay |Visa alla inlägg
  • Princess4aDay

Tomhet efter bröllop...

Absolut, jag kände också en viss tomhet och lite sorgsen över att det var över. Kommer fortfarande på att jag går omkring och tänker på vissa saker man ska köpa och fixa, och sen nej just ja, bröllopet har redan varit. Men känner mej nog inte direkt nere. Men sen beror det nog på vart man är i livet också, som vi ska börja titta på hus och funderar på barn och så vidare, då håller man sej sysselsatt lite granna med tanke verksamheten. :)

• Princess4aDay

Tack. :)
    Vad kul med USA. Blir det att resa runt där eller har nu något speciellt ställe ni ska vara på? Jo förstår vad du menar, jag började också jobba ganska snart efter bröllopet. Men det kommer att bli bättre. Kram!

nni skrev 2009-08-02 23:58:54 följande:
    Vad roligt för er! Vi har ju också en del att planera, som smekmånad t ex, o den går hela vägen till USA. Men jag tror att när planeringen kommer igång känns det bättre. Det ända vi hunnit i princip e att jobba nu. Efter bröllop o vår första smekmånad. Men sitta ner o planera mer ska jag definitivt göra nu snart. Samt organisera med foto och pyssel. Sen blir det nog bättre.
Svar på tråden Tomhet efter bröllop...