• trebarnsmamma

Idag "kidnappades" min blivande.............

Kl 8 i morse stormade dom in ett gäng öldrickandes killar...... Min blivande hade dock det på känn då hans far råkade försäga sig lite grann till vår dotter och min blivande "råkade vara 1 m ifrån" Typiskt, men vad sjutton gör det! Jag å andra sidan har inte det blekaste om det blir någon möhippa eller inte....
    Hoppas han får kul och att dom i alla fall är lite snälla mot honom........... Han är ju trots allt 35 ;)
    Tittar in och berättar hur det gick för de nyfikna.....

• Svar på tråden Idag "kidnappades" min blivande.............
  • Mamsellen på smällen

Va kul! Hoppas att de får riktigt roligt och en dag han aldrig glömmer!

• Fenixx

hoppas dem får en kanondag! fint väder och allt.

• chenda86

Åh va roligt! Hoppas att dom får det underbart! :)

• Maggan Haggan

Min man blev ockå kidnappad i dag!!!!

Är så nyfiken på vad de hittar på. Min blivande är 39 han såg ganska så orolig ut när de drog i väg med honom.

• bröllopsblomma

Min m2b har också sin svensexa idag. Han trodde att vi skulle hem till några kompisar och sedan konsert. Skoj sen att få höra allt.

• Fairytail

Va roligt. Jag tror inte att någon hittar på någe speciellt alls till oss. Men vi har heller inte så många kompisar som vi umgås med. Trist kanske men vi ser fram emot vår dag som närmar sig fort. Så det gör inte så mycket.
    Ska spara denna tråd i mina favoriter. Är ju SÅÅÅ nyfiken på hur det har gått på svensexorna. :)

• sbej

Min m2b har också svensexa idag =) Jag va med i planeringen, och lurade honom att vi skulle och fira en släkting, och att vi på vägen dit skulle hämta upp min lillebror där man spelar paintball! När han svängde upp på vägen stod ca 15 av hans polare där och väntade :D han vart grundlurad!!! Så nu har han spelat paintball, åkt ring efter bår i tighta damträningskläder, bastat och ätit middag på sjökrogen iförd stålmannendräkt :D nu är de säkrt ute och gör staden osäker!!

• Maggan Haggan

Ja, nyfiken är man på vad de hittar på.

Jag har fått veta att det inte blir någon hippa för mej, blev lite besviken. Min syster sa att hon verkligen försökt, men att det var stört omöjligt att få i hop något då i princip alla mina vänner var bortresta på semester denna veckan innan bröllopet. Hmmm...man kan ju ha lite framförhållning tycker jag och ordna något tidigt innan alla semestrar drar igång.

De ska tydligen bli någon slags fruhippa för mej i stället. Jag tycker att det är lite konstigt att ha det, men jag ska inte vara otacksam. Ordnar de något så blir det jätte skoj.

• Maggan Haggan

Hur har det gått för era m2b????

Min man kom hem framåt morgontimmarna, nöjd men sliten hehehe. Han hade fått köra lyxbil till en början, sedan hoppa bungy jump och en femkamp på grönan med efterfest på rockbar med live band osv.....

• bröllopsblomma

Jag hämtade min m2b på natten inne i göteborg. Idag berättade han att de hade åkt gokart, spelat golf 9 hål, bowlat, varit på relaxavdelning, haft vinprovning och åkt kareokelimosin så jag tror att han har haft en toppendag. Vilka bra kompisar han har...

• trebarnsmamma

Min blivande med bror kom hem framåt 2 tiden, ganska rund under fötterna......
    Han hade fått köra femkamp med bla sumobrottning etc.
    Sedan iförd Boratbikini shoppat på ICA, gått en sväng på stranden iför denna härliga stass!!!
    Flyga flygplan över vår stad! Relaxat och badat, och sedan iför stålmannendräkt med svartfärgat hår o ögonbryn gjort stan osäker! Han har haft superkul!!!!! (Själv blev jag lite nervös när jag såg Boratbikinin!!!)

• Maggan Haggan

Hahaha....ja nog låter det som oförglömmliga svenvsexor

• Fairytail

Haha ja nog låter det som att dom haft kul. Den jag tycker låter bääst var nog bröllopsblommans man. Inget med pinsamhet och saker som jag kan tänka mig att han gillar.
    Tycker själv inte om att roa andra på min bekostnad då jag har varit mobbad hela min barndom. Så jag gillar inte att bli utsatt för sånt som andra tycker är roligt och jag tycker är pinsamt.

Hoppas alla har det bra. Jättekul att läsa om vad alla får för möhippor och svensexor.

Maggan Haggan: JAg får nog ingen möhippa eller fru hippa.
    Så det blir nog inget alls för min del. Kul att du ändå får en fru hippa. Eller lurar dom dig kanske???

• chenda86

Gud vilka snälla svensexor dom får! Det är ju kanon ju!

• trebarnsmamma

Ja snälla förutom Borat bikinin ;)

• chenda86

Hahah ja precis :D Din m2b fick det lite värre! Haha kul att gå på ICA i det :D det hade blitt en snygg ICA reklam! Ica-stig i Boratbikini :P

Svar på tråden Idag "kidnappades" min blivande.............