• MilosMamma

    1 Månad kvar - så många kilo som möjligt!!

    Jaha vänner!

    1 MÅNAD kvar, hjälp liksom.
    Vart tog det där hela året jag hade på mej?

    Här kämpar vi alla som vill ner flera kilo till innan den stora dagen, vi kämpar, allapå olika sätt.

    Fick nyss en peppbild, la ut dom på min blogg.
    www.piii.blogg.se

    ett bra pepp är att kolla på en bild som är några månader gammal, KÖR HÅRT!!!

  • Svar på tråden 1 Månad kvar - så många kilo som möjligt!!
  • MilosMamma

    det var visst bara jag som ska gifta mej den 29 augusti och som vill enr lite i Kilogram... synd, peppning är en stor del av att gå ner.

  • MilosMamma

    Nej men jag skriver till mej själv då, Haha.

    köär ju Cmbridge, men ikväll är det lördag då ätermn vad man vill.
    Det vart en liten måltid grillt o pot gratäng, nu pepsi o ferraribilar!
    Men i morrn då e jag fit for igen, då ska jag även provsminkas o ta fina fina sensuella amatörbilder, det ska bli kul!!

  • MilosMamma

    Åh det gick så bra, vi tog 400 bilder, både inne o ute och jag har plockat ut 40 rikitigt BRA bilder, och då har fotografen i fråga aldrig fotat porträtt.
    Jag är sååå nöjd, dom blev skitbra, bara ca 4 5 st som e lite mer.. hmm inte porriga men åt det hllet, resten är bara så himla naturligt skitfina!

    Maken vart precis som jag ville, ganska mycket smink, svart sotning med inslag av silver, kommer passa så bra!

    Det kändes jättebra, inte pinsamt eller så.

    kan varmt rekomendera sånt, inga nakenbilder, för de e jag inte bekväm med, men fina fina fina bilder =)

    Åh när man är nöjd me nått, då vill man visa hela världen. =)

    ja nu kör vi tjejer, fan 29 augusti är snart o jag tror min möhippa komemr bli på lördag, måste ner lite till tills dess så ren kur hela veckan nu =)


    Boomtown skrev 2009-08-02 19:16:32 följande:
    Hur gick det med bilderna? Kändes det bra? Var det en kompis som tog dem? Kul.Nu kör vi på!!!! Imorgon blir första dagen för mig. Sitter och vräker i mig godis frenetiskt. Inget ovanligt. Har ni någon speciell vägdag? Jag ska väga mig på måndagar.
  • MilosMamma

    Jag hade min provsminkning på Make up store igår och passade då på att fota mej med =)


    Boomtown skrev 2009-08-03 12:03:22 följande:
    MilosMamma :Kan du inte visa lite av bilderna? Skulle va kul att se. Sminkade du dig själv? Det lät skitsnyggt med svart sotning och silver.Åhå, möhippa på G. Spännande! KÄMPA PÅ NU!!!!
  • MilosMamma

    jag kör med CB
    gifter mej den 29 o vill med ner till 75, hur mycket har du kvar?


    duochjag09 skrev 2009-08-03 14:20:20 följande:
    Hej hopp!Jag hakar på och kör järnet dessa sista veckor Gifter mig den 28 augusti och tills dess skulle jag vilja att vågen i alla fall visar på 75. Började på 87 kilon för 6 veckor sen, då mådde jag så dåligt av hur jag moffade och åt och bara blev större och större Så nu kör jag på cambridgekuren...denna veckan SKA det bli ren kur. Konstigt att man ska vänta in i det sista med att gå ner i vikt? Herregud var arg man kan bli på sig själv ibland.
  • MilosMamma

    5-6 kilo har jag....


    duochjag09 skrev 2009-08-03 14:50:12 följande:
    3-4 kilo. Fel tid på månaden att säga riktigt...går alltid upp lite vid mensdags Men något sådant är det. Hur många har du kvar?
  • MilosMamma

    kolla du in bilden i kollaget är det nog bara 10-12 kilo där
    nu har ja gått ner 18. Började lite löst i januari o kört cb pö om pö.

    Har 5 kilo till bröllopsvikten, sen ska ja ner 10 till =) Kram


    duochjag09 skrev 2009-08-03 14:57:50 följande:
    Det fixar du!!!Kollade på dina bilder. WOW vilken skillnad!! under hur lång tid har du hållt på? Det är så stor skillnad på din före o efter bild. Grymt impad!!!
  • MilosMamma

    haha o jag efter 1 barn.
    Nästa graviditet ska bli sund.
    jag ska väga mej på fredag o se hur många jag gått ner då.
    Tänker inte stressa men e superglad om ja klarar 75 till bröllopsdagen.
    Möhippa e på G o jag tror de e på lördag, synd för den bryter min kur =/


    duochjag09 skrev 2009-08-03 15:54:59 följande:
    Bra kämpat!!!ska oxå ta 10 till efter bröllopet Kul att vi har samma mål! Bra att ha en och "fightas" med Kan du så ska ju jag oxå klara det! Det är "lätt" att gå ner det svåra är sen att behålla den nya vikten....Gick ner med VV för ca 5-6 år sedan (innan barnen...) men sakta så kröp ju kilona tillbaka Och nu efter 2 graviditeter sitter man här som en heffaklump Nä det ska dt bli bättring på allt!!
  • MilosMamma

    Fy fan va nervig ja e. Om 10 minkommer tidningen på intervju och på Lör ÄR det möhippa!!

  • MilosMamma

    Jag har råkat av misstag få reda på när den är, men det gör mej inget för jag vet inte vad vi ska göra, eller hur dom får tag i mej den dagen, alltså när dom kommer.. o så =)


    Boomtown skrev 2009-08-06 10:05:40 följande:
    Oh shit vad nervöst!! Kändis mitt uppe i allt ihop.Så du vet när din möhippa är?
  • MilosMamma

    Jao dom gjorde reportage om bröllopet o bloggen.KOmemr hamna på den där "personligt" sidan.

    Oj jag har faktiskt ingen aning, men jag tror att det blir tävlingar av nått slag, att jag ska få prova på något kul. det tror jag. Jag är en kämpa o vill gärna vinna o så =)


    duochjag09 skrev 2009-08-06 10:06:52 följande:
    Tidningen? vad kul! Gör de ett reportage om dig och bröllopet? Och möhippa vad roligt!!! Vad tror du kommer hända då?
Svar på tråden 1 Månad kvar - så många kilo som möjligt!!