jag försöker också komma billigt undan. Har som tur var ett inställt bröllop bakom mig, så jag har hela min utstyrsel klar. Gästlistan är inte riktigt klar, men just nu är vi totalt 58 pers, men tror den kommer minskas ner lite då man börjar förlora lite kontakt och vissa inte vill eller orkar komma, vi bor ju så långt bort, jäkla ursäkt det också. Blommor gör jag väl inte okonversionellt, jag tar silkesrosor, har fått kontakt med en tjej via ebay som hjälper mig med de jag behöver, kostar mig endast 300 kr, då är det brudbukett, 2 tärnbuketter och 2 corsages. Näbbarnas har jag köpt på annat håll, där 130 kr. Killes utstyrsel blir hans egen kostym, ska bara köpt väst, plastrong, ficknäsduk och det går väl på runt 700kr, sen ska vi väl försöka hitta några finskor, men det ska starta någon skooutlet här sen, hoppas den kommer igång innan pingst.
Dessutom är vi småbarnsföräldrar så någon sen och jättefest blir det nog inte för oss. Men jag vill ändå ha lite dans på slutet i alla fall. Ska fråga tärnan och bestman och de vill vara barnvakt under bröllopsnatten el om farmor ställer upp på det i så fall. För oss blir nog den dyraste saken faktiskt maten, då vi inte ska ha sprit, då jag inte tål alkohol. Känns som en onödig utgift tycker jag. Maten har jag funderat på att ha kall buffé, gärna grillat, men vet inte om det går att fixa det till pingst, men då ska vi se om vi kan hitta på något annat. Ringen kommer också kosta, runt 3500-4000kr, men då får jag den speialgjord också, då jag tycker dagens vigselringar är otroligt fula. Vi kommer nog ha cd-skivor istället, då det inte kommer bli någon långvarig dans precis. Lokalen blir nog församlingshuset och det är bara 350kr i hyra. Fotografen vet jag inte än, ska kolla fotografer, annars ska jag höra med gästerna om det är någon som är duktig fotograf. På min budget ligger jag på ca 25.000kr, så nog går det.