Nu är kladdkakan i ugnen, jag har ammat och lillebror ligger lindad i soffan.
Hej Kängu!! Tack för alla tips, jag får skrapa med foten och erkänna att jag faktiskt inte hade provat så många av dem. Har varit så trött att jag inte orkat göra annat än bära på honom...
AM - Fick en "färdigpreppad" linda (en fleecepåse med kardborrefästen) av en kompis i usa till conny, men hann aldrig testa den på honom. Försökte använda den på lillebror några gånger i början men han blev bara skitarg så jag la ner det. Provade nu i morse igen och nu verkar den funka bättre.
Har fortfarande inte sovit några längre stunder någon av oss, men det är faktiskt lättare att hantera nu när sambon börjat jobba (första dagen igår), för nu blir jag inte hela tiden påmind om att han kan göra vad han vill medan jag sitter som klistrad i soffan.
BS - Fattar inte att du orkade så länge, jag var ju som sagt helt färdig efter två veckor..
Sjalen funkar bra, men vi blir ohyggligt varma båda två (även om jag bara har body på honom), så några längre stunder i sträck vill han inte hänga där heller tyvärr.
Ska till bvc idag och väga, spännande! Han känns betydligt stadigare nu, så jag förväntar mig att han gått upp, hoppas jag har rätt.
Kontentan är väl att inte så mycket har ändrats ännu, men jag mår ändå lite bättre. Har antecknat alla tips och betar av dem allt eftersom.
frejis - Känns jättespännande nu!
telis - Välkommen hem och ha det så bra i oslo!
muggles - Vi har också bara sol fram till 6-7 på kvällen och jag störs inte av det, men däremot sambon. Han muttrar varje gång vi sitter ute och solen försvinner... Vi har dock en liten uteplats till där vi har kvällssol, men den använder vi nästan aldrig, så så mycket betyder det inte för oss heller. Däremot har vi stor tomt (med sthlmsmått mätt), och det var viktigt för oss som är lite hemliga av oss.
Håller tummarna för att det blir köp för er den här gången!!
Bäst jag postar, datorn verkar krångla...