• Fru Kreativ

njut av att hitta erat eget bröllops tema - börja direkt efter förlovningen!

Ett tips till nyfölovade är att börja prata om bröllopet i tid, så ni kan spåna njuta och vara kreativa IHOP kring bröllopet, länge....
    Vi har hittat vårat eget tema på bröllopet och det är jag så glad för nu när det börjar närma sig...bara 9 dagar kvar. Nu känner vi oss båda trygga och glad för att vi gör våran "egen grej" och inte trillat dit på "prinsess temat och vita dukar".
    Exempelvis så har min blivande man sytt brudkläningen - den blev så fin.... då hör till saken att han annars är garage killen och givetvis är våra VW:s med på festen och bröllopsresan bär iväg i VWbussen...
    så finn erat eget tema för bröllopet och "bolla" idéer ihop länge innan, så det blir som ni båda vill ha det. Njut i processen! (Det finns en kurs på Kinnekulle, där vi ska gifta oss, som handlar om att finna sitt tema - rekomenderas varmt.)

• Svar på tråden njut av att hitta erat eget bröllops tema - börja direkt efter förlovningen!
  • Fenixx

ja jag tror det är lätt för många att hamna i den fällan att man tror att man måste göra som alla andra och man påverkas av vad ens vänner och släkt tycker osv osv

själva så började vi planera låångt innan.
    och då vi har ett tema-bröllop så känner vi att det absolut är som vi vill ha det då det inbringar ett av våra gemensamma intressen i det hela.

hört många säga "jag hade också velat göra så, eller om vi ändå hade gjort så..."

jättetråkigt när man inte vågar pga av omgivningen eller annat.

så håller med om att kör erat eget race, oavsett om det är att gifta sig på ett fjäll med mönstrad klänning eller om det är att ha en stor vit prinsessklänning, så länge det är vad NI vill.

Svar på tråden njut av att hitta erat eget bröllops tema - börja direkt efter förlovningen!