• Taha
    Äldre 15 Jul 12:02
    7332 visningar
    23 svar
    23
    7332

    Fotograf hoppade av - Snabba svar

    Vår fotograf hoppade av och några andra vi hade som resev gick åxå åt pipan. Vi gifter oss 25:e juli. Någon som har en bra men ej för dyr fotograf. Behöver heldag.

    OBS! Om fotografen inte har en hemsida så betraktar vi det inte som seriöst. Så inga sådana svar tack.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-15 12:07
    Vi bor i Stockholm

  • Svar på tråden Fotograf hoppade av - Snabba svar
  • Taha
    Äldre 15 Jul 12:19
    #3

    Tack!
    Snygga foton. Ska ta och ringa henne. Ser dock inga priser på hemsidan. Vad fick ni betala och för hur lång tid?

  • Taha
    Äldre 15 Jul 12:54
    #7

    Han hoppade av när vi skulle träffas och skriva kontraktet

  • Taha
    Äldre 15 Jul 12:58
    #9

    Tack, ska kolla på alla

  • Taha
    Äldre 15 Jul 22:19
    #16

    Nu vill jag inte tala om vem vår fotograf är eftersom vi inte vill ge denna person dåligt rykte. Min sambo och jag anser att vår fotograf hade en VÄLDIGT legitim anledning att hoppa av och att pressa en person som vi har full förståelse för i denna situation är inget vi vill ha på vårt samvete. Vi frågade fotografen om han/hon hade någon annan att rekommendera men eftersom det tyvärr inte fanns kände vi att det var bättre att släppa fråga.
    Vill tillägga att vi inte har fått annat än bra bemötande av vår fotograf även efter han/hon hoppade av.

  • Taha
    Äldre 15 Jul 22:24
    #17
    janika skrev 2009-07-15 18:43:55 följande:
    skriver lite långsammare;Kolla på orasisfoto.se.Det finns flera bilder i deras hemsida och de skriver kontrakt.
    Wow vilka bilder. Hade dock svårt att hitta kontaktuppgifter och priser på hemsidan.
  • Taha
    Äldre 21 Jul 02:25
    #20

    Tack alla för ert engagemang! Har haft fullt upp och inte följt upp alla fotografer förrän idag och nu har det löst sig.
    Stort tack!!

Svar på tråden Fotograf hoppade av - Snabba svar