Inlägg från: mammacatta |Visa alla inlägg
  • mammacatta

    Äntligen fredag del 18

    *tittar in i nya lyan*
    Fint!

  • mammacatta

    Det skulle inte vara jobbigt alls med en dags shopping. Inte alls.
    Och inte ett dugg trist om jag vore med dig.
    *suck*
    Nej, här är det lister och vitfärg som shoppas. Blir lite tradigt i längden.
    anne på grönkulla skrev 2009-07-15 16:42:02 följande:


    Citronte får det bli! På fredagar får man allt man vill ha!Själv får jag långhelg nu för - ska bli sååå skönt. En dag är vikt för en shoppingutflykt med en kollega, också. *ser fram mot det*
  • mammacatta

    Är det någonsin något annat än fredag?
    Skål babes, ni som kan!
    Ett grattis är förresten på sin plats, du som ska ha det.

    Det är inte listerna som är trista, det är att leta upp sorten man vill ha. Hur kul är det att sitta kvar i bilen på alla byggmarknader i stan?

  • mammacatta

    äntligen på väg skrev 2009-07-18 16:49:58 följande:


    Men allvarligt... hur kan man få lov att bli såhär rastlös när man har semester och allt??? Det är riktigt tråkväder idag och all energi hade lixom regnat bort innan dagen ens börjat! Var i Borås en sväng och gick i affärer. Kom hem med endast ett inköp, en 60 -kronorstopp från HM, och magen fylld med Sibylla-skräpmat
    Lätt patetiskt, ja.
    Jag har inte ens shoppat och lyckats bränna 400 bagis som ingenting!
    En tripp till Drakborgen - är totalslut och måste tvagas pga odör. Jag är inte 5 liksom... Ungarna var inte ens trötta, levde om som om vi inte tillbringat 3 timmar med klättring, krypning, åkande, skrikande, springande osv.
    Jag somnade sittande i soffan. Snarkade tom så jag vaknade av det.
  • mammacatta

    Jag har sparat pengar genom att kombinera soptunnepromenaden på 5 meter med en rejäl gratisdusch.
    Fast jag slipper vattna den nysådda gräsmattan och den nya rabatten!
    Cybermamman skrev 2009-07-24 00:29:33 följande:
    Kära nån vad jag är glad över mina r*a g*i*st*ar, de kommer verkligen till användning under semestern. Vi har egen pool nu,man kliver rätt i från husvagnstrappen, mycket behändigt Har ni fått simhud mellan tårna än brudar?
  • mammacatta

    Där är det bra! Furuvik i onsdags var för yngre barn, kan varmt rekommenderas - med förbehållet att man ska åka dit när det varit varmt i några dagar. Inte den enda regnfria dagen på 2 veckor.


    janos skrev 2009-07-22 20:34:08 följande:
    Nu är vi på plats i Norrköping, för att inta Kolmården imorgon. Kram på er!
  • mammacatta

    Japp, äntligen fredag på er!
    anne på grönkulla skrev 2009-07-23 20:43:46 följande:


    *kramar om alla* imorrn är det fredag o jag känner att jag gjort en vettig vecka med en hel del viktigt gjort!
  • mammacatta

    Här är det en surfarkväll/JamesBondkväll. Vi sitter i soffan tillsammans iallafall.
    Naken Daniel Craigh är aldrig fel. Som pausmusik liksom.

  • mammacatta

    *sitter i ett hörn och surar för att jag inte mår illa*
    Närå.
    Jag ser det som att det är iallafall trevligast med verkstan.


    *hehe*
    Såg Leonardo di Caprio igår i Body of lies - tänkte en hel del på dig då faktiskt. Helt otippat.
    Men iallafall så är han grymt snygg alltså. Men han har liksom blivit man på sistone, inte så mycket pojke kvar.
    anne på grönkulla skrev 2009-07-27 20:19:52 följande:


    Måste man välja? Jag tar gärna extra allt...
Svar på tråden Äntligen fredag del 18