• mns

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3

Ännu en med bara en vecka kvar... Är så stressad vi har köpt hus som vi flyttade in i efter midsommar och efter det har vi knappt varit ensamma en dag då vi haft massor av kompisar och släktingar här om vartannat som varit underbara och hjälpt till med diverse målning och trädgårdsarbete.

Men bröllopet har hamnat i skymundan... I morgon åker de kompisar som är här nu och sedan blir det råplanering! Måste fixa placeringskort, festhäfte, dekorationer, bestämma brudvals (som inte kommer att vara någon vals) m.m.

Hade planerat en stor shoppar/planeringsdag i tisdags men då vart det möhippa En oförglömlig dag med helt fantastiska vänner!

Hoppas man får ihop det någorlunda iallafall så det blir en oförglömlig dag för alla våra underbara kompisar, familj och släkt.

Stress, stress, stress - ta ett djuuupt andetag och andas...

• mns
    JanetKim skrev 2009-07-25 22:33:07 följande:
    när gifter ni er? Å grattis till huset!
    Tack! Den 1/8 bär det av, sambon ska försöka att få ledigt på måndag och tisdag så vi kan måla färdigt det sista på huset och sedan planera lite.

Nu ska jag ut och måla lite, hoppas det blir lite mer blå himmel sen så man kan sola lite

Skulle ju bara in på nätet och kolla väderprognosen på yr, internt serverfel... Det ser inte ut att bli regn iallafall.

För 20 min sedan åkte våra vänner så ikväll kan vi nog fixa lite med festprogrammet (sambon slutar jobba vid 17.30).
    Kram på er
  • mns

För kärlekens skull skrev 2009-08-14 09:01:35 följande:

gifter oss i morgon... o jag är än inte klar med talet o löftet..... men jag ska fila på det nu....sedan ska jag o m2b fila på valsen.....
    Löftet ja, vi var så stressade innan (planering är inte riktigt vår grej...) att jag kom på det kvällen innan, att jag inte hade planerat vad jag skulle säga! Jag kände att det finns inga ord som kan beskriva det jag känner för min man så det blev improvisation under vigselakten, vad man än säger så kan det inte bli fel, man känner ju så mycket för sin älskade
  • mns

Då var det snart dags för de sista augustibrudarna, lycka till allihop!
    Passa på att njuta av dagen och få massor av foton så ni kan återuppleva den igen för det är SÅÅÅÅ mycket intryck och känslor under dagen att man blir helt omtöcknad.

Även om man är helt ras dagarna innan så är det värt det 1000 ggr om!!! Själva sov vi ca 8 timmar sammanlagt de två sista dygnen innan...

Lycka till och njut!!!

• mns

Ungefär hur långt efter beskedet från Skatteverket att ni är gifta fick ni papper om nytt körkort?

Gifte mig den 1/8 (helt fantastiskt, blir tårögd så fort jag tänker på det...) och fick papper från Skatteverket för ca 2 veckor sedan men har inte fått något om körkortet.

Funderar på om det kan ha något att göra med att jag bytte förnamn innan bröllopet, då kom körkortspappren innan de från Skatteverket.
    /M

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3