Inlägg från: Guldie |Visa alla inlägg
  • Guldie

För alla som gifter sig 29/8!!

Gifter oss oxå 29/8!

Det som var tänkt ett minimalt bröllop med endast våra barn 21,19 o 9 år + äldsta sonens flickvän/sambo som vittnen har nu blivit något större:)

Efter 19 år ihop så har sambon överraskat med att "styra o ställa" och just nu har jag bara koll på klänning o bukett OCH ringen men jag VET att fin middag för 20 pers är bokat o klart. Bröllopstårtan helt efter MIN smak (blåbär,smultron o hallon pannacotta med chokladöverdrag är beställd!www.dessertkonsult.se/dessertkonsult/icons/produkter/stora/tarta_olivia_01.jpg

Helt underbart att bli överraskad så här av någon man bott ihop med i nästan 19 år - Är nästan i chock! Men så friade han första gången 1994...och andra gången påskafton 2009 så han kanske har väntat;)

På natten efter bröllopet åker vi till Grekland!

• Guldie

Helt förvirrad o får inte gjort mycket kan jag erkänna. Jobbar sista dagen idag och faktiskt så provade jag i alla fall klänningen igår - Som inköptes i maj;) Alltid något!

Vi reser ju till Grekland på natten/tidig morgon så det är lite sånt som fixas med tvätt o strykning annars jobbar jag bäst under tids-press så jag antar att fredagen kommer att gå i 110;)

Tränar varje dag - hårt o intensivt så jag i alla fall ska kunna sova någorlunda bra!

Svar på tråden För alla som gifter sig 29/8!!