Inlägg från: Fru Nolsu |Visa alla inlägg
  • Fru Nolsu

För alla som gifter sig 29/8!!

Hej Brudar, vad bra med en tråd - har inte sett någon innan men nu hakar jag gärna på!

Jobbar också med formen men mäter i cm runt midjan istället där klänningen är som tajtast, har kanske 4 cm kvar till det är perfekt.

Ligger bra till i planeringen, vi har precis gjort klart bordsplaceringen som var enklare än jag kunde tro, har fått till ett par riktigt härliga kombinationer!

Jobbar för fullt med fest häftet, det är svårt med texter å så tycker jag. Väntar även på info från festvåningsanvarige på vårt ställe men hon har semester.... ahhhhh det har jag inte tålamod att vänta på!

Har ni några bra tips på psalmer eller fina visor som man kan ha under vigseln?

• Fru Nolsu

Ja, jag försöker att hålla mig till en bra kost, tar faktiskt måltidsersättningssoppor för att hålla ner kalorierna, men sedan tränar jag nu ett par gånger i veckan, föröker få till det till 4 ggr.
    har ett par tjejer på jobbet och vi hejjar på varandra och tränar ihop.

Men har åxå insett att jag inte kommer att vara en small på bröllopsdagen och försöker träna axlar och rygg som faktiskt kommer att synas i kläningen samt att tappa det där puffiga utseendet som man får av god mat!

Tack för tipsen!!

• Fru Nolsu

Puh! Har äntligen lämnat in festprogrammet till tryckeriet, vilken röra det har varit. Vi har haft deadline att det ska vara klart till tisdag nästa vecka då tärnorna kommer och hjälper till med att knyta, vika och häfta... Sista dagen för inlämning var i tisdags men snälla tryckeriet kunde fixa det ändå...

Nu känns det mesta som på banan! Ska beta av shoppinglistan i helgen och packa väskan, men sedan bara slappa!

• Fru Nolsu

Puh! Har äntligen lämnat in festprogrammet till tryckeriet, vilken röra det har varit. Vi har haft deadline att det ska vara klart till tisdag nästa vecka då tärnorna kommer och hjälper till med att knyta, vika och häfta... Sista dagen för inlämning var i tisdags men snälla tryckeriet kunde fixa det ändå...

Nu känns det mesta som på banan! Ska beta av shoppinglistan i helgen och packa väskan, men sedan bara slappa!

Svar på tråden För alla som gifter sig 29/8!!