Hjälp ni som är duktiga på dikter, verser mm mm
hej hej jag skulle så gärna vilja ha hjälp med en dikt/ramsa mm mm till ett par jag ska fråga om dom kan bli vår tärna och bestman...
Det är så att vi hade igentligen inte tänkt ha något brudfölje förutom våra barn men så har det här paret ställt upp i vårt o torrt för oss o säger ja till allt vi nästan ber dom om hjälp om o är helt underbara... Hon ska med mig till frisör, hjälpa till med klänningen o hålla buketten medans vi utlåvar löfterna mm mm så det känns lite konstigt att hon ska hoppa från bänken ( i kyrkan där hon ska sitta) och komma o hjälpa mig med allt såsom bukett o lägga klänningen till rätta.. När hon kan stå där brevid mig istället...
Så nu till mitt dilemma vi ska dit på fredag o skulle vilja överäcka en flaska vin o där skulle det finnas ett kort till där det på ett roligt snyggt sätt står att vi gärna vill att dom går tillsammans in i kyrkan med oss som tärna o bestman... det är verkligen i sista stund vi kommer fråga då vi gifter oss om en månad rätt så exakt ( 8/8 )
Så snälla hjälp mig komma på en finurlig text då jag är oduglig på sånt här hihi
Kram på er!!!