Inlägg från: soffi73 |Visa alla inlägg
  • soffi73

08/08-09

Jag gifter mig ocksa den 8 augusti. Uppdaterade igar var " left to do list"....och den blev betydligt mkt längre än vad jag trott. Och varje gang jag kollar pa den nu sa kommer jag pa ännu mer saker som maste kollas upp.Massa sma saker kvar att fixa. Väntar pa min ring ocksa som inte kommit än. Vigselprogrammen, bordsplaceringen och musik ska vi ta itu med nu i helgen tänkte vi.

• soffi73

För mig känns det som om jag har allting under kontroll faktiskt och känner mig väldigt lugn konstigt nog. Min m2b beklagade sig i början över att " du planerar ju allting alldeles för tidigt"... nu är han glad azz jag gkorde som jag gjorde för det ger oss tid att slappna av de sista 2 v. Ska till sömmerskan idag med klänningen, ska köpa min handväska da ocksa, och i helgen ska vi köpa presenterna till Brudtärnorna och göra klart programmet för kyrkan, vi ska bekräfta allt med hotellet,tider med fotografen, vilken tid vi blir upphäntade osv.I övrigt tror jag vi är klara med allt!Väntar bara pa att vigselringen ska komma och clip in extensions som jag köpte i England.

• soffi73

Jag tror inte jag riktigt kommer realisera det hela förrän jag star där pa kyrktrappan och dörrarna öppnas " Oh shit" Just nu känns det som om man har sa mkt i huvudet att tänka pa " har vi gjort det, har vi kollat det, far inte glömma det etc etc" att i alla fall inte jag tänker sa mkt pa just den där speciella stunden i kyrkan. Jag känner mig fortfarande inte nervös konstogt nog, det mer som om att jag knappt kan bärga mig till den stora dagen och allting äntligen händer!!

Svar på tråden 08/08-09