• roodeberg

Morgongåva till mannen

Nu alla blivande brudar, behöver jag er hjälp! Vad ska jag ge min blivande man i morgongåva? För jag vill ge honom någonting. Klocka kan jag inte ge, för han har redan sin absoluta favorit samt en ?fin-klocka? som jag inte tänker konkurrera med. Manschettknappar är ingenting han använder frekvent, så det går bort. Finns där något kvar att komma på?

Jag har tre veckor på mig och jag är inte magiskt rik heller, så det måste finnas någon hejd på kostnaderna. Vad säger ni?

• Svar på tråden Morgongåva till mannen
  • Torekov

jag behöver också lite tips, samma kriterier som ovan.

• Molla81

Jag bokade en extra natt på hotellet, känns som en mysig morgongåva eftersom man inte kommer tillbringa många timmar där på bröllopsnatten förhoppningsvis.

• roodeberg

*Gigantisk puff*

jag tar tacksamt mot fler förslag.

Bra idé med hotellet där! Det skulle kunna komma väl till hands en annan gång. Men vi kommer inte att bo på hotell i samb. med bröllopet.

• 20090725

å jag vill oxå ha tips!

e helt värdelös på presenter, å han fyller dessutom år på torsdag!

har 2½ vecka på mig att hitta en bra morgongova, men e totalt blockad i huvet!

vi har sagt att det MAX får kosta 1500:-
    men gärna mindre!

nu får vi hjälpas åt att hitta på något fint!

• Jiel o Deps

Jag har lite problem jag med men har kommit på något som skulle vara klockrent för oss. Vi har båda pratat väldigt länge om varsin tatuering som aldrig blivit av. Vi har inga tidigare och skulle väldigt gärna vilja. Problemet är att få en tid. Men om jag lyckas så blir det inget stort/dyrt utan något litet som har en anknytning till varandra (dock absolut inget som namn osv). Det är ju något som aldrig försvinner.

Annars kanske en upplevelse vore något? Hoppa fallskärm, åka flotte, bo i ett underjordiskt hotellrum mm?

Om du är ute efter just en sak så kanske ett sådant där halsband med erat datum eller namn på är något? Finns ju också som armband.

Eller varför inte bara en gigantisk rosett knuten om dig?

• drömland

Varför inte en liten bok där du skriver första inlägget nu och sedan ett inlägg till varje bröllopsdag?

• FruLjungberg

Jag tänkte ge upplevelse till min man... på liveit.se finns mkt med bilar. han älskar snabba bilar så tänkte något med ng f1 bil eller liknande.
    KOstar några tusen men han lär aldrig glömma det.

• 20090725

Jiel o Deps skrev 2009-07-07 12:24:06 följande:

Eller varför inte bara en gigantisk rosett knuten om dig?
    haha, den va riktigt bra, vi pratade om detta igår å då sa han; men jag har ju redan allt, jag har ju dig och barnen...
  • roodeberg

Haha, ååå vilka underbara tips!

Ni är för härliga!

Svar på tråden Morgongåva till mannen