ChristLin skrev 2009-07-10 08:41:21 följande:
Oh, ny dag med regn, how lovely! Eller inte... Hehe!Jag försöker förgäves också gå in mina skor, det känns lite hopplöst, de är i fuskskinn. Jag tror inte de kommer gå ut sig så det blir sköna. Nu har jag funderat på att beställa nya skor på nätet, har inte hittat några fina i de butiker som finns i närheten. Men om jag ska beställa så måste jag ju göra det nu!!! Ifall de inte passar måste jag hinna returnera
dem.Vi provbakade tårtan igår, det gick rätt bra. Ska lägga upp någon bild i mitt galleri så fort jag klurat ut hur man för över bilder från mobilen. Glömde tyvärr kameran hemma så bildkvaliteten är nog inte den bästa.Det kändes bra att vi provbakade för det är några saker vi måste tänka på till den "riktiga" tårtan. Vi måste kavla sugarpasten lite tjockare så den inte spricker och översta tårtan måste göras mycket mindre så att det blir symmetriskt. Måste försöka få tag på de som har hand om festlokalen så vi kan komma dit och kolla så att borden går att placera som vi täkt dem. Behöver kika lite på vad det finns för uppläggningsfat och liknande också.
Men du, har du testat å få in dem med fuktiga strumpor? Försök det annars, för det är ju det som skoaffärerna rekomenderar, å fungerar inte det så är det nog bäst å leta efter andra skor.
Vad hade ni mer i tårtan annars?
Jo det är nog bra å kolla upp det, så ni vet vad som finns