• Mrs Baom

1/8 -2009!!

Vi som gifter oss den 1/8, inte ens en månad kvar brudar!! Vår gamla tråd funkar inte längre och det var evigheter sedan jag var inne på datorn. Men nu är jag tillbaka, någon som vill följas åt de sista veckorna av planering, möhippor, svensexor och nervosuitet:)??

• Svar på tråden 1/8 -2009!!
  • Milla84

Nu är allting äntligen klart, iaf vad jag tror!
    Ikväll blir det att slappa med kompisar och bara njuta av tiden som ligger framför oss!

• MarianneL
    Milla84 skrev 2009-07-31 18:17:32 följande:
    Nu är allting äntligen klart, iaf vad jag tror! Ikväll blir det att slappa med kompisar och bara njuta av tiden som ligger framför oss!
    Åh vad skönt för dig. Jag har några få saker som jag ska påminna folk om men annars är det bara slapp som gäller. Sen får man ju hoppas att allt fungerar som planlagt imorgon och att folk kommer ihåg vad de skulle göra =)
    Det verkar som att alla mina släktingar o familj har massor o göra däremot hehe. Tal och sånger o lekar planeras för fullt här i huset så jag får inte vara någonstans hehe, så nu sitter jag här framför datorn o väntar på att det ska bli klart så jag kan "komma ut".
  • SommarNoll9

Nu är det inte många timmar kvar tjejer!!! Vi har dukat och fixat det sista idag så nu ikväll är det rätt lugnt, känns skönt.

Har inte hunnit bli nervös heller

Ha en fantastiskt underbar dag imorgon nu allihop så hörs vi till veckan och rapporterar

• Mois81

Nu är det få timmar kvar och jag e faktiskt oförskämt lugn men det kommer väll i morgon när man skall in i kyrkan! Lycka till alla flickor i morgon är det vår dag kram

• Majas mamma

Lycka till alla brudar! Nu börjar nervositeten att komma... :)

• Annecarin

God natt och så sött alla fröknar som blir fruar imorgon!

• Cattis77

Allt är klart för morgondagen o jag och min blivande ska bara svara JAAAA så är vi man och fru!!

Kan inte fatta att vi är där nu...hihi...härligt!! LÄNGTAR!!!!

Önskar er alla en riktigt härlig dag!!!

• Mois81

Jag är vaken redan, knappt kunnat sova i natt, är inte jätte nervös men lite smått... Kl 17 i dag gäller det lycka till girls!

• EhjärtarE

Jag vaknade också tidigt, så jag har tid att sitta här en stund och tex. kolla vädret som säger sol/moln och 22 grader! Snart ska jag till frisören...

Tänk att det är idag vi blir fruar, helt sjukt känns det! Lycka till (och grattis) till alla!

Svar på tråden 1/8 -2009!!