• Ab fab

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!

tack snälla Linum - jag ser fram att åka rullator med dig

stövelsidan var super- hittade ett par stövlar bums. skall hem o mäta

Skall se om jag kan locka med maken o se Looking for eric i morogn. Ken Loach är min favvoregissör

• Ab fab

God morgon
    varit på mingelfrukost nu på morgonen- nån form av nätverksfruksot. Rätt ok men väldans mycket folk

Nibla- vad är det för jobb? Klart du skall ringa förresten- det är alltid bra

Tezz-vilket hotell var det? Förresten... det är på kusiner från landet som hotellen lever på under helgen

Vi skall på fest på Eriksberg i oktoner (studio 54) så vi bokade in oss en natt på hotell 11 så slipper vi åka hem. Rum, spa o drinkar för 1200 kr natten för två

• Ab fab

Tezz- mejlar över mina Stockholmstips till dig

• Ab fab

Reisen är helt ok hotell- ligger bra till om man vill vara i Gamla stan. Jag trivs lite bättre i Vasastan.

Frujj- tips skickat till dig med

• Ab fab

Hej o godmorgon. TGIF
    Helgen skall bli lugn, maken är i Stockholm så det är bara tonårs A och jag hemma. Idag blir det optiker o frisör (jippiii äntligen skall det kapas av!), lite vin med mamma på stan o sen ev Håkan Hellström på Liseberg

Förövrigt skall jag inte lämna hemmet... läsa, fixa äppleskörd, städa o äta choklad

• Ab fab

värdelös på gelé. försökte förra året med äpple/mint men det funkade inte alls. numera köper jag

• Ab fab

jag skall på manikyr idag men lite nagelförlägning vore inte så dumt. jag ställer mig på kö

• Ab fab

Nibla - du borde vara en perfekt casting till desperat housewives . Rutigt förkläde o äpplekaka.

förresten- hur gick det med jobbet?

• Ab fab

assistenten brukar ha en tillsats som man gör äpplemos med- då behöver man inte rensa eller kärna ur eller så

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!