nu får han "fanimej" ta och fria snart...
aghh. denna väntan...har sedan i julas väntat på att min kära sambo ska fria..ringar har provats...men han är så mystiskt Vi vet att vi gärna vill gifta oss nästa sommar (har varit ihop i 7 år nu så det börjar bli dags....)
Nu tänker många: "men fria själv", tyvärr är det inte ett alternativ...för lika mycket som jag ser fram emot att ha en fin vit klänning och ett stort fint bröllop så ser han framför sig hur han faller ner på knä med en diamant (fånigt kanske men det är våran dröm, har nog sett för mkt film)...
Nu börjar jag dock bli rejält otålig...vi har en massa kompisar som alla gifter sig nästa sommar och "tar alla datum"..finns knappt någon vecka kvar nu (min syster har redan "tagit hela augusti så om det ska bli ett 2010 bröllop är det juni el juli som gäller för mig...Det känns som om så fort jag nämner ordet "bröllop" så straffar han mig med att skjuta upp det (eftersom han inte vill att det ska ske pg a tjat..)...och det enda jag vill göra är ju att sitta på BT och drömma mig bort...(släcker ner så snart han kommer så han undrar nog vad det är för mystiska porrsidor jag sitter på..haha)
Jag hör hur jag själv låter men samtidigt börjar jag bli sååå frustrerad... någon annan i samma sits eller som har något råd att ge?