trettonde gången vi gjort det
Pling!
Tänkte bara säga att jag har sett Trollet idag - dvs ungen som gömmer sig i min mage och får mig att spy som en gris.... Coolt värre!
Pling!
Tänkte bara säga att jag har sett Trollet idag - dvs ungen som gömmer sig i min mage och får mig att spy som en gris.... Coolt värre!
Mc2 - näpp det var UL för KUB-test så det är verkligen en liiiiten människa som dök upp på skärmen. Har gått 12 fulla veckor så avslöjande om kön ligger en bit bort!
Anne - japp det fick vi - ganska beige jämfört med skärmbilderna dock
Själv brottas jag just nu med ett tröttsamt illamående.. har just ätit lunch och tycker att maten ska stanna i magen... osäkert...
mc2 - jag ska till bm imorgon och beklaga mig... de receptfria funkar inte nämligen.
framskridna ålder..... ha ha ha.. du låter som en värre tant än vad du är.... *garvar*
anne på grönkulla skrev 2009-08-13 12:42:28 följande:
fniss fniss - vissa talanger har han onekligen!
mc2 - en del smajlisar gör man genom att skriva div tecken...
testa tex : - ) eller ; - )
Alltså: tänk vanliga smajlisar men med en näsa av -
8 - ) är också skoj!
De som är mer animinerade kommer från ett tilläggsprogram som man kan installera i Mozilla Firefox och som heter Smiley Xtra 4.
Anne .... och jag ska nog påminna maken om att det är tradition att den nyblivna pappan ska ge nåt vackert till den nyblivna mamman... fniss...
... gärna nåt i stil med ringen i din andra länk..... hihihi...
grattis muffins
och näpp Anne.... prisvärd är den garanterat inte... fnisss