• Claristar

Festprogram!!

Hejsan!

Nu är det så att jag behöver hjälp. Jag har ingen som helst aning om hur ett festprogram ser ut eller vad det innehåller. Jag känner att det är hög tid att börja knåpa ihop ett nu då vi gifter oss om 5 veckor. Så jag hade blivit väldigt glad och lättad om ni blivande brudar eller ni som redan är gifta kan skicka era festprogram till mig.

tindistar@hotmail.com

Tack

• Svar på tråden Festprogram!!
  • 7277

Jag skulle också gärna få lite inspiration av Er som fixat ett festprogram.. Vore gulligt om ni ville maila mej. cajsa21@hotmail.com
    Tack på förhand.... Cajsa

• AKraft

Vi gifter oss om tre veckor...!!! Då borde jag vara panikslagen känns det som!??
    Satte mig ner nu...min blivande har blivit kidnappad på svensexa och paniken kom...HUR GÖR JAG????
    Om ni orkar maila en gång till så vore jag en enormt tacksam blivande brud!!!
    asa.kraft@telia.com
    Det vore fantastiskt att få lite hjälp, tack, tack!!!

• Goaste

Hur får man till ett festhäfte i a5 storlek?

• December 2009

Ni som vill ha mitt häfte inboxa gärna Jag kikar typ inte här och vet nu inte vilka jag mailat till

• Kanske en dag
    Goaste skrev 2009-06-28 22:36:04 följande:
    Hur får man till ett festhäfte i a5 storlek?
    Du går in i utskriftsformat och gör dokumentet "liggande". Så kan du vika ett A4 till ett A5 häfte. Hoppas du fattar
  • Kanske en dag

Nu har jag mailat alla i tråden. Är det nån mer som vill ha så inboxa görna mig.
    Lycka till!

Mitt häfte användes i lördags och det funkade fint! Brudparet tyckte det var så fint

• Goaste

Kan tipsa om Publisher, del av Office, när ni ska göra festhäften, vigselprogram etc. Sök på kategori "häfte" och sen kan du välja lite storlek och antal asidor etc. Finns i halvt A4, liggande eller stående.
    Trodde det skulle vara svårt men inte då.
    Ska lägga upp mitt till förfogande när allt är över

Svar på tråden Festprogram!!