• Claristar

Festprogram!!

Hejsan!

Nu är det så att jag behöver hjälp. Jag har ingen som helst aning om hur ett festprogram ser ut eller vad det innehåller. Jag känner att det är hög tid att börja knåpa ihop ett nu då vi gifter oss om 5 veckor. Så jag hade blivit väldigt glad och lättad om ni blivande brudar eller ni som redan är gifta kan skicka era festprogram till mig.

tindistar@hotmail.com

Tack

• Svar på tråden Festprogram!!
  • NewLife

Här är en till som hade blivit totalt överlycklig om nån hade velat hjälpa mig!
    Jag får helt enkelt inte ihop det och är desperat efter lite hjälp!

diamanten@hotmail.com

• vi2blir1

Oj 5 veckor.. det tar tid men det ska du nog hinna!

Vårt innehåller liten välkomsttext o tack till gästerna, hur vi träffades o lite bilder, möhippan, svensexan, bordsplacering o info om varje gäst. Skrev i word i liggande format. Om man har tillgång till en grym skrivare, typ föregatsskrivare kan man skriva ut som häfte i A5-format (fram o baksida) från ett A-4 i word, bra att veta kanske.
    Det är lite att knåpa med.. men blir bra tillslut.

Satte sedan in bladen i ett kort som jag hade piffat till lite..

Lycka till!!

• December 2009
    NewLife skrev 2009-06-25 23:05:05 följande:
    Här är en till som hade blivit totalt överlycklig om nån hade velat hjälpa mig!Jag får helt enkelt inte ihop det och är desperat efter lite hjälp!diamanten@hotmail.com
    mailar dig med
  • Kanske en dag

Mailat! Bara att fråga om det är nått!

Claristar skrev 2009-06-25 11:25:52 följande:
    Hejsan!Nu är det så att jag behöver hjälp. Jag har ingen som helst aning om hur ett festprogram ser ut eller vad det innehåller. Jag känner att det är hög tid att börja knåpa ihop ett nu då vi gifter oss om 5 veckor. Så jag hade blivit väldigt glad och lättad om ni blivande brudar eller ni som redan är gifta kan skicka era festprogram till mig. tindistar@hotmail.comTack
    [/citat]
    NewLife skrev 2009-06-25 23:05:05 följande:
    [citat]
    Här är en till som hade blivit totalt överlycklig om nån hade velat hjälpa mig!Jag får helt enkelt inte ihop det och är desperat efter lite hjälp!diamanten@hotmail.com
  • Claristar

Tack så mycket ni som har mailat. Ikväll ska jag börja på mitt festprogram.

Svar på tråden Festprogram!!