kan man avböja att vara tärna??
har fått en fråga av en vän om jag vill vara hennes tärna på en fest för länge sedan o nu när det börjar planeras så kom hon med datum o allt o ville gärna att jag skulle ställa upp. Visst jag känner mig hedrad, men känner att jag inte passar för det, dels umgås vi typ bara 2 gånger om året, träffar inte hennes blivande man nu heller när jag skilde mig. Är det nga fester o så blir jag inte bjuden, så tycker att jag inte är tillräckligt nära henne som förut när jag var gift. Vet inte om jag klarar pressen i kyrkan heller, har lätt att bli SKITnervös när jag får allas ögon på mig, när dessutom mitt ex o hans nya sitter där gör inte det bättre :((
Mina vänner som jag har pratat med, säger att jag måste bita ihop o göra det bästa av det, för man tackar inte nej till ngn som ber en om en sådan sak..
sista gången jag träffade henne, så hade jag bestämt mig att ta upp det, men fega!! Så rädd att hon blir jättebesviken på mig! Vill inte att hon ska bli sur på mig, men samtidigt vill jag bara få det sagt! så svårt....