• Vena

Roliga /bra saker att ha med på bröllopsresan!

En liten tråd för alla som ska på resa snart!
    Här kan vi tipsa varann om bra saker att ta med.

Jag tänker ta med fina champagneglas av plast, värmeljus och liten duk till balkongen, och köpa champagne på flygplatsen (billigare där!) Ska köpa lite fina strandaccessoarer och en ny bikini!

Fler tips?

• Svar på tråden Roliga /bra saker att ha med på bröllopsresan!
  • Vena

Blev fel ämne, ska ju vara resa :-/

• 20090725

va inne på flygbolagetshemsida å hittade ett paket med champang och cholkad till 2pers, som jag tänker övearska min man med då, måste bar få fram biljetterna med boknings nr på som han har på sin mail....

hmm... undra hur jag skall få han att ge emjj dem utan att börja undra vad jag skall med de till!!

• Vena

Ring till flygbolaget! /eller till resebyrån. Får de namn och datum brukar de kunna leta fram resan ändå, utan bokn nr!
    Lycka till!

• SaraPayam

Åå vilken roligt tråd

Kan man verkligen ringa flygbolaget å be dem ge en champange osv? Det skulle ju vara toppen
    När är det man brukar få den där brochyren som man kan beställa saker i? Det brukar väl komma nån månad innan, eller?

• Vena

Jag har inte fått ngn brochyr än ???? och det är bara två v kvar i dag! Hmm, de kanske inte har ngn försäljning på planet...
    Får handla p flygplatsen...
    Vet att iallafall tuifly brukar ha champagneuppvaktning, champagnefrukost och sånt som man kan beställa till. Nu åker inte vi med dem... och vårt flygbolag har inga extra tillval för mat. Tyvärr. Men jag får dricka skumpa när vi kommer fram! Tänkte göra en champagne och frukt - picnic på stranden med levande ljus och skåla in resan!

• SaraPayam

Det låter superromantiskt
    Konstigt att det inte har kommit än, vilka reser ni med? Och vart ska ni nånstans?
    Aha, ska ta & kolla upp det, för det skulle ju vara ett perfekt sätt å börja sin bröllopsresa på

• Vena

Ska köpa med en massa bra pocketböcker också! Brukar läsa massor på semestern, enda gången jag kan slappna av nog för att läsa...

• Vena

Nouvelair, ett tunisiskt flygbolag som ska ta oss till Djerba.

• SaraPayam

Okay, jag är inte mycket för å läsa böcker å så, tyvärr. Det blir oftast studielitteraturen
    Vi vald mellan Djerba & Egypten, men det blev Egypten. Vi vi åker i mitten av augusti, längtar som bara den nu

• SaraPayam

När vi bokade våran resan, så valde vi ett rum som gjorde att man fick en massa saker, så detta kommer att ingå i priset

För superiorrum och sviter ingår välkomstdrink i Sunset Lounge. Liten flaska vin och orientaliska snacks på rummet vid ankomst. Te-/kaffefaciliteter. En flaska mineralvatten och fruktkorg per dag. Frukost på rummet (måste förbeställas) samt dagstidning. Tillgång till fitnesscenter samt 30 minuters massage. 1 timmes tennis eller squash och internetuppkoppling på Marnet Café. Specialerbjudanden för vattensporter och dykning.

• 20090725

det är tuifly vi åker med och såg det på deras hemsida, så jag tänkte att det kunde vara perfekt att köpa till!

ska prova ringa fritidsresor imon å kolla, jag kan ju hans pers nr å så, så det borde ju inte vara några problem!

Svar på tråden Roliga /bra saker att ha med på bröllopsresan!