• Jörgens fru

Luleåtråden del 3

Här fortsätter vi våra planer inför våra bröllop!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-23 16:25
    Oj oj oj, bäst jag uppdaterar! Del 4!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-27 16:20

lillemorl 19 juni
    annanilsson78- 27 juni
    Jörgens fru - 25 juli
    EhjärtarE - 1 augusti
    troddealdrig - 7 augusti
    Anna Henrik - 15 augusti
    fruiaugusti09 - 29 augusti
    Tingelingela - 11-18 november
    lill larsson - 22 maj 2010

• Svar på tråden Luleåtråden del 3
  • Jörgens fru

Inte många dagar kvar nu och givetvis har man fått tandvärk! Rotfyllnng väntar och jag har inte tid nu!!! GAH!

• Zia 20090618

Har nyligen blivit medlem här då vi precis har förlovat oss, så det är ett tag kvar innan det väl är dags för vår stora dag, av olika anledningar. Augusti 2011 har vi tänkte oss bröllop:)

• totte38

Ngn som vet om det finns ett ivory paraply att få tag på i Umeå/Luleå området? Så dyrt med frakten....

• Jörgens fru

Jag köpte vårat på Cinderella i Piteå. 249;-

• Jörgens fru

Det här är ta mig fan i mig inte sant!
    Gifter mig på lördag och idag ringde blomaffären. Blommorna jag ska ha, har kommit, men i helt fel stl!!! Ska ha fem stora blaffiga kallor, det hade kommit 10 plutti småa!
    "ingen fara, vi ordnar det här" sa dom när dom ringde. Åkte dit och såg fanskapet! Kände mig nästan gråtfärdig. Det var ju verkligen inte som jag hade tänkt mig!
    Hon ringde runt och hittade tre st i Piteå i rätt stl, så nu får jag en fjuttig bukett, dock i rätt stl på blomman, men i fel antal. + att brudgummens corsage inte är i samma stl som buketten.

Känner mig så fruktansvärt missnöjd så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

• EhjärtarE

Vilken affär är det? Vem är det som gjort fel? Någon måste ju ta på sig ansvaret och åtminstone ge dig massor av rabatt! Åååh, det är så jobbigt när det blir massa oväntade problem, jag vet precis hur det känns!

• liro2010

Hejsan!

Jag ska inte gifta mig förrän nästa sommar, men har börjat fundera lite...

Vad kostade era håruppsättningar och vilken salong? Och vad kostade er makeup och vilken salong var ni på? Vi har tänkt att ha ett ganska billigt bröllop, men det lär väl dra iväg...

Tacksam för svar

• Anna  Henrik

Nu börjar det dra ihop sig på riktigt. Har äntligen fått tag på en snäll människa som är frisör som ska fiffa håret!
    Det är en hel del kvar att göra men det känns som att vi har koll på läget. Inte helt säkert dock...Transport från kyrkan är inte löst ännu så det funderar vi på mest hela tiden. Häst och vagn verkar svårt så nu letar vi en fin bil, förslag emottages gärna!
    Det verkar inte hända mycket här på BT...är det bara vi som är i farten? Det var bättre förr när Lillemor höll ställningarna här!

• EhjärtarE

Nej då, vi är verkligen i farten, fast nu börjar det lugna ner sig lite. Vi gifter oss på lördag och har bara lite packning kvar idag och sedan dukningen imorgon. Jag har precis varit och gjort mina naglar och det ringer människor för en sista koll hela tiden, så nu känns det verkligen att det är nära! Trots det är jag inte så nervös... men det kommer väl. Det känns så overkligt att det är så nära, det som man planerat för så länge!

• annanilsson78

Lycka till på lördag!

EhjärtarE skrev 2009-07-30 13:01:57 följande:
    Nej då, vi är verkligen i farten, fast nu börjar det lugna ner sig lite. Vi gifter oss på lördag och har bara lite packning kvar idag och sedan dukningen imorgon. Jag har precis varit och gjort mina naglar och det ringer människor för en sista koll hela tiden, så nu känns det verkligen att det är nära! Trots det är jag inte så nervös... men det kommer väl. Det känns så overkligt att det är så nära, det som man planerat för så länge!
Svar på tråden Luleåtråden del 3