• Anette70

Brudar 2003 från Göteborg..Vad sägs om en träff?

Hej!

Hallå därute..Jag skulle vilja komma i kontakt med förälskade brudar i Göteborg för att prata om ditt och datt. Är du intresserad??

• Svar på tråden Brudar 2003 från Göteborg..Vad sägs om en träff?
  • Gift Anna

Biba, bra! för jag har varit på 4 BT-träffar innan och har som sagt var inte tröttnat än!*ler*
    Lördag eller söndag låter bra.

• Bröllopsfeber

Hej
    Jag vill gärna vara med men jag gifter mig den 23 augusti och är inte tillbaka i göteborg förän i mitten av septermber.

Kram Cissi

• Pambolina

Hej! Här är en till som vill vara med! Låter skoj!!Säj när å var så kommer jag....om jag får.
    Pambolina

• biba

hej tjejer,

en träff på en lördag eller en söndag låter bra. nu är jag redan gift sedan 2 veckor tillbaka och jag vill göra om det. Det var så härligt!!! Det var verkligen en lyckat fest!
    Vi kan väll bestämma en datum om vi säger en lördag eller söndag och kanske är det bra i september om Bröllopsfeber vill vara med. kan vi kolla på detta? helgen 20-21 september kanska om Bröllopsfeber är tillbaka?
    vad tycker ni om detta??
    kram Fru Öhman

• JoPe

Hej på er!

Vi verkar vara många som kommer att gifta oss i slutet av aug eller i början av sept. Vi skall gitfta oss 6/9. Jag skulle tycka att det vore jättekul att få träffa er som redan har gift er och få lite tips och idéer från er. För mig blir det lite sent med en träff i mitten av september. Finns det någon som kan tänka sig en träff i mitten av augusti?

• biba

jag kan tänka mig när som helst .
    vi kan också träffa nu och då i september en gång till.
    det kan man också göra kanske.
    det spelar ingen rol.
    kram på er alla.

• JoPe

Hej igen!

Jag skulle gärna träffas både nu och senare i september. För min del passar en vardagkväll bäst. Vi ägnar helgerna åt fixande och planering så det är ganksa uppbokat då. Är det någon mer som skulle vara intresserad av att träffas på något caté en kväll?

• maxen

blir det för många om jag oxå följer med.
    jag ska giftamig den 20 september och varje dag kommer jag på nåt jag glömt....

• biba

om vi säger att vi ska träffas i augusti då är det bättre för mig också en vardagskväll istället.
    men ska vi bestämma en datum snart kanske????
    maxen, du är också välkommen tycker jag. Vi vet inte hur många vi blir ändå, men det är alltid roligt att höra mer personer.

• JoHi

Hej på er!

Jag skall gifta mig 23 september och vill gärna också träffas och få lite nya tips och råd från er som redan gift er. Jag kan när som helst på kvällar.

Hej

Svar på tråden Brudar 2003 från Göteborg..Vad sägs om en träff?