• mindag2009

    Vad har ni för färg tema?

    Precis som det står, vad har ni för färg tema?

    Vi kommer att ha ljus grönt och ljus rosa!

  • Svar på tråden Vad har ni för färg tema?
  • källerudd

    Min m2b har väldigt starka åsikter angående bröllopet och planeringen...men han tycker det är helt ok med det rosa...Jag har inte alls varit inne på rött, men han vill verkligen ha det, jag sa att då vill jag ha någon mer färg och då blev det rosa (passar bäst till det röda). Helt ok, så länge brudbuketten består av endast röda rosor enligt min m2b.

    Varken jag el min m2b är rosa...men kan vara lite kul att göra något som blir speciellt för just bröllopet.

  • kullaberg
    Hjartafró skrev 2009-06-30 15:31:57 följande:
    Ni som har rosa och/eller ljuslila som färgtema, vad tycker era blivande män om det? Bryr de sig inte om detaljer när det gäller bröllopet, eller gillar de verkligen dessa färger? *nyfiken*
    Min m2b är helt med på att ha ljuslila som färgtema. Han tycker det är snyggt. Rosa däremot sa han att han inte ville ha. Men jag var ändå inne på lila så det var bara bra Och i övrigt är han väldigt engagerad i detaljerna. Han frågade mig om vi inte kunde handla lite material till inbjudningarna snart så vi kunde sätta igång och pyssla.
  • Romantiska lilla jag

    vi funderar på att ha tema vitt/svart/rödlila... Vitt representerar mig, svart representerar min älskling och rödlila är det gemensamma... Efter att vi kom på det så hittade vi dessutom ett gammalt kort på oss i vikingakläder, som råkade ha precis det färgtemat! Såg jäkligt bra ut... så jag tror vi kör på det!

  • anoli

    Rosa, vitt och silver. Kommer återspeglas i bla inbjudningskort, blommor och dukning!

  • MiaMariaR

    Vi har rosa, grönt och lite brunt, och tro det eller ej, men en del män kan faktiskt tycka att rosa är fint och självklart så bryr han sig väldigt mycket om bröllopet, både i stort och på detaljnivå.


    Hjartafró skrev 2009-06-30 15:31:57 följande:
    Ni som har rosa och/eller ljuslila som färgtema, vad tycker era blivande män om det? Bryr de sig inte om detaljer när det gäller bröllopet, eller gillar de verkligen dessa färger? *nyfiken*
  • kdaug2008

    rosa och ljusgrönt

    min favvo är rosa och min blivande passar i det och tycker det är fint så ;)

  • sandie87

    Vi besämde färgtemat tillsammans.. rosa/vitt/silver. min m2b tycker rosa är snyggt! han bryr sig verkligen om detaljerna, lika mycket som jag gör.. :)


    Hjartafró skrev 2009-06-30 15:31:57 följande:
    Ni som har rosa och/eller ljuslila som färgtema, vad tycker era blivande män om det? Bryr de sig inte om detaljer när det gäller bröllopet, eller gillar de verkligen dessa färger? *nyfiken*
  • Bettertogether

    Jag är en ganska färgstark människa som gärna leker med färger. Så för oss var det mitt blomval som bestämde resten av färgerna. Jag har hela tiden sagt att jag ska ha solrosor, så nu blir färgerna:

    Solrosgult, äppelgrönt och mörkbrunt... och gräddvitt istället för kritvitt till tex inbjudningarna.

    Jag är mycket nöjd över färgvalet som kommer att spegla vår lättsamma fest och vårt avslappnade liv :P

    Usch vad äckligt planerat det låter! :P

Svar på tråden Vad har ni för färg tema?