Vi som INTE vill äta på papp-tallrikar eller ha betalbröllop
Jag har också läst igenom hela tråden och blev underhållen.
Jag tycker att det är lyx då man får det man vill ha, må sen priset vara 10.000 eller 10 miljoner.
Jag kommer själv nog inte att ha möjlighet eller vilja att sätta så mycket pengar på mitt bröllop (planerar inget nu, men den dagen..) Troligtvis kommer det ändå att gå på 200.000 eller så för 80-90 pers. En 50.000 är säkert ringar då...
Tycker bara att det är roligt att läsa om folk som spenderar mer än så, ungefär på samma sätt som jag gillar att läsa om kändisbröllop, men skulle gärna vilja veta vad man får för pengarna. Är därför lite besviken att ni inte kan eller vill skriva vad ni spenderar på saker och ting.
Samtidigt måste jag säga att jag är skitimponerad av dem som får sitt drömbröllop för en mindre summa. Det intressanta är ändå vad man får för pengarna. Kul att jämföra och bra för att få inspiration.
Dessutom tycker jag att det är självklart att om man har två alternativ som är likvärdiga så tar man det billigare. Själv skulle jag heller aldrig köpa något för att det är dyrt utan för att jag gillar det.
Förlåt att jag stjäl er tråd, ickebrud som jag är.