• ElinK

    Vad har er blivande make för färg på sina kläder?

    Berätta gärna om ALLT och vilken månad ni gifter i i.

  • Svar på tråden Vad har er blivande make för färg på sina kläder?
  • Plummis83

    Min m2b kommer ha mörkgrå frockcoat med mönster, byxor i samma färg, svart väst, vit skjorta. plastrongen kommer jag inte ihåg vilken färg men tror det var grå!! Och så svarta skor till!

    4 juli är vårt datum

  • Mammilon

    Jag gifte mig i lördags (6 juni) och min man hade grå, slät frockcoat med mörkgrå byxor, vit skjorta och vit sidenväst, orange plastron och nästduk samt cerise/orange corsage (se bilden i mitt galleri). Best man hade precis samma och min son (16 mån) hade samma fast minus frockcoat och corsage.

  • 20090725

    ditt bildgalleri är inte synligt


    Mammilon skrev 2009-06-11 15:19:16 följande:
    Jag gifte mig i lördags (6 juni) och min man hade grå, slät frockcoat med mörkgrå byxor, vit skjorta och vit sidenväst, orange plastron och nästduk samt cerise/orange corsage (se bilden i mitt galleri). Best man hade precis samma och min son (16 mån) hade samma fast minus frockcoat och corsage.
  • Imma

    Du måste göra ditt galleri synligt för andra för att vi ska kunna se det.


    Mammilon skrev 2009-06-11 15:19:16 följande:
    Jag gifte mig i lördags (6 juni) och min man hade grå, slät frockcoat med mörkgrå byxor, vit skjorta och vit sidenväst, orange plastron och nästduk samt cerise/orange corsage (se bilden i mitt galleri). Best man hade precis samma och min son (16 mån) hade samma fast minus frockcoat och corsage.
  • Sommar 2010

    Blå uniform (med medaljer på så han kommer att ha mer bling-bling än mig)!

  • 20090725

    jobbar han med något specielt eftersom han kommer att ha det?
    Sommar 2010 skrev 2009-06-11 15:21:03 följande:


    Blå uniform (med medaljer på så han kommer att ha mer bling-bling än mig)!
  • Sesamy

    Svart kostym, svarta skor, vit skjorta, röd slips.

    Tror manschettknapparna är i guld fast jag vet inte... =p

  • Lövnäs

    Min m2b kommer ha svart kostym, svarta skor, svart skärp, vit skjorta, nougatfärgad väst med lite mönster i, nougatfärgad plastrong samma tyg som västen o så manschettknappar i guld.

  • Mammilon

    Ooops, sorry. Jag hade inga bilder där förrän idag så jag hade ingen koll på det. Kan ni se dem nu?

  • Imma

    jajjemen! Fina ni var!


    Mammilon skrev 2009-06-11 16:00:11 följande:
    Ooops, sorry. Jag hade inga bilder där förrän idag så jag hade ingen koll på det. Kan ni se dem nu?
Svar på tråden Vad har er blivande make för färg på sina kläder?