• lönnsjö

    Herbalife

    Ja jag Ska hämta mitt första startpaket imorgon. Fick avin idag. Har du provat?

  • lönnsjö

     


    Energy skrev 2009-06-11 05:28:01 följande:
    Jag har "ätit" herbalife sen 99 och jag älskar det! Och för att vara petig, jag säljer det inte. Jag är nog bara en av deras äldsta kunder. Haha.

    Men vad bra!! Berätta mer Hur började du och vilka förändringar märker du? Ska hämta mitt första paket på posten idag efter arbetet.

  • lönnsjö

     


    Diz skrev 2009-06-11 15:51:48 följande:
    Jag har använt herbalife tidigare, ska börja nu igen inför bröllopet... Var fattig student ett tag, och då prioriterade jag det inte. Jag har gått ner lätt med "Herba" tidigare, och är den kosttillskottet som smakat bäst av de jag provat. Är väl kanske lite partisk eftersom morsan säljer det.

    Vad roligt att det gick bra. Då vet du att det fungerar jag är full av förväntan. Har precis kommit hem med mitt första paket så imorgon börjar jag.

    Hur länge höll du på innan?

  • lönnsjö

    Jag måste fråga en sak. Jag vill gå ner i vikt. Dricker två "drinkar" och ett mål lagat mat per dag. Dricker bra med vatten och äter även vitamin- och fibertabletterna. Får jag äta ngt mer utöver detta som t ex en frukt som mellanmål? Eller förstörs harmonin då

  • lönnsjö

    Härligt!! Vad roligt att läsaom er som har provat detta och vet att det fungerar.
    Jag har en coach, som jag sällan får tag på. Men det ärlugnt för min del. Frågade honom jättemycket i början ochhan har svarat på alla frågor. det är bara jag som ärlite förvirrad och glömsk emellanåt Men vad bar då vet jag att jag kan äta något mellan  målen också.

    Är fylld av förväntan. Vill klara detta och ska kämpa som bara den Igår tränade jag t o m, vilket jag inte haft ork eller energi till på länge

Svar på tråden Herbalife