• Fenixx

Bröllop 2010 nr7

Då var det dags att dra igång ännu en ny tråd för oss som planerar för fullt inför nästa års fantastiska bröllop som väntar.

alla gamla som nya 2010-planerare är välkomna hit för att diskutera och ge råd och stöd till varandra.

Några av våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3321400.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-22 14:05
    Januari 2010:
    Ninni84r 9/1
    Mariavw 23/1
    Karin längtar 30/1

Februari 2010:
    Elbe 13/2
    Selma2010 20/2

April 2010:
    Molnis 17/4
    Pandis81 24/4

Maj 2010:
    maj2010: 15/5
    Zavannah 15/5
    Lill larsson 22/5
    Therese Ericsson 22/5
    Miapia 34 22/5

Juni 2010 :
    yatzy86: 5/6
    emelieochjohan: 5/6
    bettertogether: 19/6

Juli 2010 :
    Fenixx: 3/7
    Krystal: 3/7 (ev 7/7)
    Tokisen: 10/7
    kullabert 10/7
    periwinkle: 10/7
    Lycklig81: 17/7
    suzem 24/7
    Sarahkka: 31/7
    Clea: 31/7
    Diz: Skiftet juli/augusti

Augusti 2010 :
    Sunzhine: 7/8
    Sundance: 14/8
    zorken19: 14/8
    cire: 21/8
    humlan66: 28/8 ( ev 21/8)
    workoutgirl: 28/8

Asfaltblomman 25/9

• Svar på tråden Bröllop 2010 nr7
  • Ellabay

hej hej tjejer (och killar)
    Nu har vi bokat kyrka och lokal.
    Blir den 25 juni och vi läääääängtar!

• MrsMuffin

Vi gifter oss 7/8 nästa år, och imorgon håller jag tummarna för att lokalen vi tänkt oss är ledig... Hoppashoppas. Annars har vi bara bokat kyrka o fotograf, men det känns rätt okey eftersom det är ett helt år kvar.

• Fenixx
    MissMijah skrev 2009-08-09 22:32:12 följande:
    5 dagar kvar för mig!
    oj så spännande! har ni fått klart med alla trycksaker nu?
  • pandis81

och hur konstigt känns inte det på en skala då ???

MissMijah skrev 2009-08-09 22:32:12 följande:
    5 dagar kvar för mig!
    låter som du fick en toppen möhippa trots allt, var väl lite orolig att det inte skulle bli något när det är så nära inpå.???
  • makupala

så där ja.. nu var mitt sista stora bekymmer ur världen.. sambons slipsknut.. är verkligen ingen expert på slipsknuter så de gånger jag försökt de senaste månaderna har slutat i katastrof. men ikväll försökte jag igen och laddade upp med lugn och ro.. och en himla massa tålamod förstås..

och efter att par försök så satt den! äntligen kan jag släppa taget om den grejen och sova gott på nätterna! inte många dagar kvar nu..

• pandis81

Nu har jag skickat iväg lite mail på alternativa Plan B lokaler.. Tror det här kan bli riktigt bra. Hittade faktiskt en lokal som jag fastnade för. Bara hoppas att det fungerar med våra datum också.
    Hoppas på svar så snart som möjligt också.

Ja tänk att en sån liten sak som en slipsknut kan ställa till så mycket problem som lite sömn på nätterna och liknande. =)
    Det är verkligen spännande nu det är inte många dagar kvar för er nu. Sista veckan som ungmö.. Snart är ni gifta brudar och någons fru.
    Det är riktigt stort.

Annars så får vi leva på vatten och bröd 8 månader framöver.
    Shit det är verkligen bara 8 måndader kvar. Det är inte ett år. Det är nästan bara ett halvår. Och snart ska jag börja med alla framsidor på inbjudningarna också så att jag kan göra det i lung och ro. För dom ska ju skickas ut med julkorten är det tänkt.
    Så jag hoppas att jag får svar från någon av lokalerna innan denna månaden är slut.
    Usch nu vart jag nästan lite stressad. Trodde inte det var så några månader kvar.
    Det går ju så fort nu för tiden. Usch.

• MissMijah

Tiden går SÅÅÅ fort! Det känns bara som några veckor sedan han friade och vi började planera. Då tyckte man att man hade all tid i världen. men jag säger bara, ta vara på all tiden ni har. Man har det stressigt i slutet ändå.

• pandis81

ja jag förstår dig, men det känns ändå som jag kan se en lösning på det.
    Att vi kan hitta något och få det underbart ändå. men nu framöver ska jag sätta mig och ta vara på och göra framsidorna så man bara kan sätta i sidorna sen. Med informationen på.

MissMijah skrev 2009-08-10 00:01:04 följande:
    Tiden går SÅÅÅ fort! Det känns bara som några veckor sedan han friade och vi började planera. Då tyckte man att man hade all tid i världen. men jag säger bara, ta vara på all tiden ni har. Man har det stressigt i slutet ändå.
  • MissMijah
    pandis81 skrev 2009-08-10 00:10:15 följande:
    ja jag förstår dig, men det känns ändå som jag kan se en lösning på det. Att vi kan hitta något och få det underbart ändå. men nu framöver ska jag sätta mig och ta vara på och göra framsidorna så man bara kan sätta i sidorna sen. Med informationen på.
    Låter bra Gumman!
Svar på tråden Bröllop 2010 nr7