Var köper ni brudbukett?
Jag bor i Nacka och skulle gärna beställa nånstans där..
Några erfarenheter?
Jag bor i Nacka och skulle gärna beställa nånstans där..
Några erfarenheter?
ni har inte interflora där?
ska beställa från dom och dom är jätte trevliga
men alla interflora butiker har ju inte trevlig personal interflora har inte "krav" på trevli personal, däremot tar d ehutlöst betalt av sina medlemmar + att d ekrväer att butikerna skall ah ett visst sortiment.
Visst lite därför borgar de kanske för kvalitet, men jag skulel rekomendera dig att gå till ett par butiker o prata med personalen o gärna ha med bilder för o höra på ett ungefär. Gå bara inte in i student eller midsommartid för då är personalen lätt stressad o de bildar inget bra intryck
synd du itne skall gifta dig i skåne för det finns en topp butik i höör... Ägaren där skall göra mina blommor
ekstrands blommor i högdalen. halvdan hemsida men helhjärtad personal. www.ekstrandsblommor.se
27juni2009, vad är det för butik i Höör? Och vad betalar du för din bukett? Gifter mig nästa år i Skåne så jag kikar runt lite efter tips på florister.
blomsterverkstan i höör. Priset har jag inegn aning om då det är en nära vän till mig som äger den Hon hänger här inne oxå o ska gifta sig själv i sommar
tror du hittar uppgifter på blomsterverk.com annars googla.