• Tristan79

Tomarps Gårdshotell eller Karlaby Kro?

Är det någon som haft sina bröllopsfester på Tomarps Gårdshotell utanför Kristianstad eller på Karlaby Kro utanför Simrishamn?

Jag vill gärna höra om era upplevelser och gärna om de ligger ganska nära i tiden!

• Svar på tråden Tomarps Gårdshotell eller Karlaby Kro?
  • Jag vill

Nej. Men har hört väldigt gott om Karlaby Kro!

• Tristan79

Ja, det har jag med men sen läste jag ett inlägg som inte var lika positivt och då blir man ju lite orolig....
    Det är ju inte en vanlig weekend som vi ska boka

• Jag vill

Ring dit, eller åk ut och få en egen känsla av stället!

• xmarsan

Vi har bara varit där - Karlaby Kro - på en weekend och var supernöjda! Det var iof för två år sedan nu...
    Hoppas att det löser sig och att ni hittar ett toppenbra ställe att vara på.

• miamedknuff

Vi hade Karlaby Kro som alternativ för vår vigsel & mottagning men när vi hade möte där ute för att en rundvisning så blev vi snorkigt bemötta.
    Vi valde istället Drakamöllans Gårdshotell - vi har hela stället för oss själva, lugn omgivning och hög kvalitet på köket.

• Tristan79

Det låter toppen!
    Hur ligger de till prismässigt?

miamedknuff skrev 2009-06-09 15:25:44 följande:
    Vi hade Karlaby Kro som alternativ för vår vigsel & mottagning men när vi hade möte där ute för att en rundvisning så blev vi snorkigt bemötta. Vi valde istället Drakamöllans Gårdshotell - vi har hela stället för oss själva, lugn omgivning och hög kvalitet på köket.
  • miamedknuff

Kuvert på Drakamöllan har vi betalt 750 kr per person, då ingår det tilltugg till brudskålen, sittande förrätt, buffé som "huvudrätt", samt har vi valt bröllopstårta som dessert + vickning. Vi får mycket mat så vi är nöjda. Köket på Drakamöllan har ett mycket gott renome.

All dryck utom vatten tillkommer - så vi räknar ca 1000 kr/kuvert.

Svar på tråden Tomarps Gårdshotell eller Karlaby Kro?