svartsjuk på hans kompisar...!! (lite långt...)
Hmmm. Min fästman har en gigantisk vänkrets som han umgåtts med de senaste 20 åren, och han är så van vid att umgås med dem fortlöpande att jag ibland hamnar på sidan. Ganska ofta faktiskt. Och då blir jag svartsjuk... Så typiskt, eller hur? Suck. Jag vill egentligen inte klaga på honom, för hans vänner har varit hela hans liv i så många år, och här kommer jag och rubbar hela hans världsbild. Nån som känner igen sig? Och när han ska göra nåt som jag också kan följa med på så får jag nästan skrika ut det för att han ska förstå att jag vill vara med - för annars förstår han det inte, det är helt enkelt inte naturligt för honom. Vi har snart varit tillsammans i ett år, och självklart tillbringar han mer tid med mig nu än tidigare, men jag märker samtidigt att han ofta prioriterar sina vänner framför mig, och jag (som är en otålig varelse) undrar när det beteendet ska förändras! Uschiamej, jag vill inte vara så här svartsjuk, men jag känner mig utanför när han titt som tätt bara går rakt förbi vårt förhållande för att vara med sina vänner. Som om han inte ens räknar in mig i sitt liv. Jaja, jag ska sluta älta det här nu. Har ni några synpunkter så FEEL FREE!!!! Kram på er. P.S. Har valt att vara anonym eftersom min familj snokar här och sätter en ära i att ta reda på om det är mina inlägg de läser...