Secret box - för mullig?
Hej finns det nån överviktig/mullig person som vågat sig på en secret box? Tycker man bara ser smala tjejer när man tittar på fotografernas sidor... Nån som vågar visa mig en bild?
Hej finns det nån överviktig/mullig person som vågat sig på en secret box? Tycker man bara ser smala tjejer när man tittar på fotografernas sidor... Nån som vågar visa mig en bild?
Vad är secret box?
det är ju snyggt med kurvor!!!!!
Secret box är fotografering i lätta kläder som man tex. kan ge bort som morgongåva. Finns en hel del trådar om det här. Prova även att googla.
/Jessica
Hm är väl kanske lite mer än "mullig" för att vara helt ärlig, storlek 48. Men den tilltänkta har ju valt mig så varför sitta här och gräma sig! Är ändå nyfiken på ConnyD som verkar vara fotograf, eller? Har du nåt galleri eller hemsida tro?
jo jag e fotograf men får inte göra reklam här. men jag svarar gärna på frågor och funderingar.
Jag har 44/46 och gjorde min i veckan!. Självklart ska du göra en....han älskar hela dig!!! Kram
Kolla i din inbox.
Klart du ska göra! Du kommer bli urläcker. Jag är säker på att de foton du sett inte alltid är på trådsmala tjejer utan tjejer som alla andra som har valkar, celluliter och hängbröst. Men som med fotografens hjälp, ljussättning och vinklar blir modeller.
Och han älskar ju hela dig och tycker säker du är supermodig som gör en sån grej, för honom. Självförtroende är sexigt!
puffar för "vid havet" sista ord.
Självförtroende är sexigt!
kunde inte sagt det bättre...
vid havet skrev 2009-06-05 08:45:54 följande:
Jag är inte pinnsmal ( har storlek 44) och jag tog mina bilder igår (är fotograf så jag tog dem på mig själv).
Jag lovar att rätt ljussättning, viklar och lite täckande rekvesita gör underverk!
Ett litet smakprov (om jag vågar..uhh)
ulrikafinnberg.blogg.se/2009/june/fotat-morgongava-till-patrik.html
Tack alla, vad söta ni är :)