• novia72

Neeej NU Tjejer får ni hjälpa mig!!! Förlossning imorgon, tack!!

Tipsa om allt ni har gjort för att få ut era bebisar!!

Jag har gett upp behöver lite uppmuntran...

BF imorgon!!

• Svar på tråden Neeej NU Tjejer får ni hjälpa mig!!! Förlossning imorgon, tack!!
  • didis

Och ingen hjälpte dig bära? Då var det ju stackars kvinna!!

Kinamat åt jag dagen före båda förlossningarna. Inte vet jag om det spelade någon roll men om du gillar kinamat så är det läge nu!

novia72 skrev 2009-06-02 16:13:26 följande:
    Lätt hänt att man blir irrationell i det här tillståndet..skicka iväg mannen, hoppa stutsmatta...jag trodde att IKEA skulle hjälpa, båda att gå o bära allt själv! Fick mest blickar... "Stackars kvinna!" o inga värkar
  • MV85

Tog du ikea idag o så lite sex ikväll så ska du se att bebben kommer imorrn

• passionsblomman

Jag talade med allvarlig stämma om för barnet att det inte skulle bli några födelsedagar framöver om han inte kom ut.

Sambo och jag satt uppe och spelade monopol och räknade minutrr sista veckorna, för jag hade galet mycket förvärkar.

Och så kolhydratladdade jag och promenerade.

Jag ska ha dig i tankarna och väntar from nu ivrigt på nyheter!

• novia72

Tack p.b & MV85!

Har redan förvarnat min älskling vad han/vi ska göra ikväll-igen-!!

håller är uppdaterade ...såklart!

• Aleta

Oj, min första VÄGRADE att komma ut! Jag gick 16 dagar över och blev tillslut så stor så att jag knappt orkade röra mig. Bebben var jättestor, men de vägrade att sätta igång mig fastän jag bönade och bad varje gång jag kom in. (Varannan dag för kontroll.)
    Barn nummer två krävde jag att få bli igångsatt två veckor innan datumet annars hotade jag med kejsarsnitt! Det gick jättebra.

Vi testade allt möjligt med ettan, men inte studsmatta och att titta på förlossningar, så det kanske hjälper?

• ullis33

Jag skurade golven och storstädade (vi var mitt i en renovering med en massa byggdamm)och helt plötsligt gick vattnet i v 36
    Jag tror på massor med fysisk aktivitet
    Lycka till

• möklintabröllop

Ikväll är det massor med förlossningar på tv4 fakta....ifall bebisen har sett världen innan dess.

• novia72

Jag vet- jag såg det - jag tänker bänka mig framför TV ikväll!! Har haft 4 onda värkar var 25e minut kl05-07 & sen inget mer ...m a o INGET!

Svar på tråden Neeej NU Tjejer får ni hjälpa mig!!! Förlossning imorgon, tack!!