Inlägg från: novia72 |Visa alla inlägg
  • novia72

    Neeej NU Tjejer får ni hjälpa mig!!! Förlossning imorgon, tack!!

    Tipsa om allt ni har gjort för att få ut era bebisar!!

    Jag har gett upp behöver lite uppmuntran...

    BF imorgon!!

  • Svar på tråden Neeej NU Tjejer får ni hjälpa mig!!! Förlossning imorgon, tack!!
  • novia72
    möklintabröllop skrev 2009-06-02 15:46:52 följande:
    Titta på en förlossning ex. tv4 fakta, ifall du har det. När jag var fick min son (i v.33) så var vi två mammor som hade fått värkar efter det.
    SAnningen är den att den starkaste värk jag hade var för nån dag sen , när jag gick förbi en nyfödd som gräääättt....var tvungen att sitta ner t o m!

    Tack för tipset!!!
  • novia72


    Lätt hänt att man blir irrationell i det här tillståndet..skicka iväg mannen, hoppa stutsmatta...

    jag trodde att IKEA skulle hjälpa, båda att gå o bära allt själv! Fick mest blickar... "Stackars kvinna!" o inga värkar
  • novia72

    Tack p.b & MV85!

    Har redan förvarnat min älskling vad han/vi ska göra ikväll-igen-!!

    håller är uppdaterade ...såklart!

  • novia72

    Jag vet- jag såg det - jag tänker bänka mig framför TV ikväll!! Har haft 4 onda värkar var 25e minut kl05-07 & sen inget mer ...m a o INGET!

  • novia72

    Jag har redan varit med om det här 2 ggr tidigare så jag vet att dessa älskade varelser kommer NÄR DE VILL! men man kan inte komma ifrån att det är kul att höra allt vi kan tänka oss göra för att bli av med magen

    Jag har haft foglossning sista 2 månaderna!! mao nu är jag trött på att behöva väcka min man varje NATT för att han ska hjälpa mig till toa...för att inte nämna allt annat man inte kan göra...

    tack för att ni finns tjejer...

    ta den här tråden som nåt kul....

  • novia72

    P.b : Inget...han har det så bra därinne ... Tog en promenad ner för katarinavägen & upp igen...

    men neheeej!!

    Alla ringer och undrar hur jag mår, alla vill komma o hälsa på... etc etc... tror aldrig man har varit sååå här populär..
    Tänkte faktiskt stänga av telefonerna men samtidigt tänker jag att det är bara människor som jag älskar som bara vill visa att de bryr sig om oss!

    MINT: " Det där gjorde jag bra!" hahahaha & han överlevde den kommentaren eller????

  • novia72

    Hej tjejer lite uppdatering bara!!

    IDAG är jag inne i v 42+ 0!!!!

    Imorgon blir det igångsättning ute i Danderyd. Återkommer efter midsommar!!

    GLAD MIDSOMMAR till er ALLA!!!

  • novia72

    Hej tjejer!!! Nu har min prins kommit, Vicente heter han, 4165 gr & 54cm LÅNG(pappans förtjänst)!!!Nu är jag åter på fötter!! De satte epiduralen fel, något som resulterade i att jag låg fem dagar helt orörlig av smärta i sängen.. De fixade till mig i torsdags med ngt som kallas för "bloodpatch"= de sprutar in mitt eget blod i ryggmärgen & täpper till läckagen av ryggmärgsvätska!!

    Nu är det bra & sommar är verkligen här i Stockholm...

    Hoppas ni alla får en skön semester!

    & självklart finns underverket att beskåda i...ja, ni vet var!

  • novia72

    Bella Notte skrev 2009-06-28 16:59:30 följande:


    Oh, my god- GRATTIS!!!!!!! Jag har två tjejer men om jag fick en son så skulle han heta VINCENT...finns det något vackrare namn??? GRATTIS!!!!!
    jag har oxå två tjejker...trodde BARA jag kunde få tjejer!!!
Svar på tråden Neeej NU Tjejer får ni hjälpa mig!!! Förlossning imorgon, tack!!