idajohanna82 skrev 2009-07-01 23:43:57 följande:
(det funkar inte att svara på inlägg från min dator tydligen... Så jag får citera istället)Jag hade absolut valt turisthotellet!! Det ligger jättemysigt, stället är charmigt och Mölle är jättecharmigt (har dock ej varit inne på varken turisthotellet eller Brunnby gård...)Om gästerna inte vill betala de extra hundralapparna så finns ju billigare boende! Brunnby gård ligger vid vägen... är ett gammalt ålderdomshem mm... Men vet ej, det kanske är jättemysigt innuti? En fördel med Brunnby gård är ju att det ligger nära kyrkan... Inom häst-och-vagn-avstånd! Men jag hade ändå tagit Turisthotellet.
Ja, vi är inne på det också

Brunnbygård är dock mysigt inuti, festlokalen är i en gammal lada, med synliga träbjälkar mm men Turisthotellt känns ändå mer "vi", så det blir det nog. Vi väntar dock på lite svar angående en del detaljer innan vi bestämmer oss, men som sagt, det lutar åt det.
"Problemet" med Turisthotellet är att alla rummen måste bokas, så om folk inte vill bo där, så åker vi ändå kostnaden för rummen... Men jag tror nog vi kan fylla hotellet, det är bara 14 rum, så det bör gå.
Nu åter till skuggan och en kall kaffelatte innan man smälter bort i värmen