Inlägg från: Miss ida |Visa alla inlägg
  • Miss ida

JULI - 2010 del2

Hej. Ny här. Vi ska gifta oss den 24 juli =) men har inte kommit så långt. Men har färgtema klart och klänning har jag börjat titta på, tror det blir en kina klänning =)

• Miss ida
    LyckligTjej skrev 2009-08-20 10:38:28 följande:
      Välkommen hit Miss ida och Grattis till det kommande bröllopet
    Tack. Och detsamma =) Många här i tråden ju. har ni kommit långt eller?
  • Miss ida

Vi har bestämt oss för 3 rätters, och vi har bokad band, gjorde min blivande i går. Och serverings personal är klart. Vi har ju ändå kommit en bit =) HIHI

• Miss ida

Vårt band går på 8000. Det är väl rätt lagom, sjunger vad vi vill ha, och håller på 5 timmar, inte säker om jag vill ha det så länge, så vi får se =)

• Miss ida

Ahh budget ja!! Ush och tvi. pengrna försvinner fort. men har betalat fest häfte, inbjudninarna, allt me dukning är klart.
    Smink och frisyr (gör syrran hon är frisör)
    Sen har vi fått bidrag av våra föräldrar =)
    Men ja det kostar att ligga på topp =)

• Miss ida
    KatjaB skrev 2009-08-21 21:37:29 följande:
    h and a 2010: tror att jag sett någonstans att det finns hemsidor med monogram, men minns inte namnet på nån.. kolla runt här på bt så kanske du kan hitta ett. tänkte själv att vi ska göra själva eftersom vi gör korten själva. miss ida: funderade på att ha 10 maj, vi gifter oss 10 juli.. eller är det för tidigt?
    Åhh vad bra. gott gott!
    Vi gifter oss den 24/7 och tänkte skriva osa 15/6 det kasnke är för sent då?
  • Miss ida

Mia 77 skrev 2009-08-24 20:25:39 följande:

Kommer ta en en paus från allt planerande och så ett tag (får väl se hur länge jag klarar mig utan bt och allt planernade), men känner mig inte alls upplagd för bröllopsplanering just nu.
    Pkej det var ju synd. men du är välkommen tillbax när du känner dig redo igen =)
  • Miss ida

kikki kikki skrev 2009-08-25 08:35:05 följande:

Suck....sitter nu här och har fått en "hälsporre" i min vänstra häl.....kan säga att det gör för jäkla ont....fick igår åka och köpa speciella skor som kostade 1500 kr...suck....och så sa läkaren att det kan ta upp till ett år att bli av med den och vipps så tänkte jag på hur fan gör jag då när vi gifter oss....kan ju inte gå i klumpiga fotvänliga skor då.
    Ojoj men jag kan trösta dig me att jag hade en sån för nått år sen, den var borta på några månader, och min läkare sa samma till mig...Hoppas Hoppas
  • Miss ida
    källerudd skrev 2009-08-25 18:34:40 följande:
    Välkomna ni nya...jag tänker inte ta en paus, men kanske blir så lite ofrivilligt ett tag...Va på intervju i torsdags, fick reda på igår att jag fick jobbet och började idag..kommer vara mycket ett tag nu, men jag försöker hänga med ändå...
    Grattis Grattis =)
  • Miss ida
    LyckligTjej skrev 2009-08-27 07:04:04 följande:
    Idag ska jag iväg och prova brudklänningar ska bli sååååå kul!
    Åhh vad roligt. =) Om jag inte har läst fel i tråden, skulle du inte beställa från kina?
Svar på tråden JULI - 2010 del2