• gotlandsulrika

Emelie Ohlsson som bröllopsfotograf

Sitter och surfar på olika fotografhemsidor. Fastnade för Emelie Ohlsson i Ängelholm. Hon fotar mycket porträtt o mode. Någon som anlitat henne för bröllopsfoto?

Eftarenhet?

• Svar på tråden Emelie Ohlsson som bröllopsfotograf
  • Emmy1982

har sett många av hennes bilder, hon verkar fantastiskt duktig. synd att hon inte bor i sthlm..

• Järnkaminen

Hej hej.

Emelie fotade min morgongåvan till m2b! Superduktig, lätt att prata och samarbeta med och bilderna blev fantastiska!

• twoheart

Hej!

Vi har anlitat henne för vårt septemberbröllop och jag tycker hon verkar helt fantastisk. Titta på hennes blogg också om du vill, där får du många exempel från hennes jobb.

• MondayGirl

Vi har bokat henne... Jag funderar även på att boka henne till morgongåva-bilder =)

• saralissa

Vi tittade också på henne men hon verkar egentligen bäst på Porträttbilder och Fashion/Beautybilder på unga söta "hej vi vill vara modeller" tjejer. Under hennes bröllopsgalleri hittar man endast 8 bilder och inte det är inte direkt unika. Så vi letar vidare.

• Moriso

Vi kollade också på henne men jag håller med saralissa lite grann, bilderna kunde varit mer levande!

Svar på tråden Emelie Ohlsson som bröllopsfotograf