• 090208

Behöver tjej-hjälp NU!

Vart börjar man...
    Dom senaste 3 dagarna har jag haft något som liknar mensvark. Inte riktigt lika ont, mest öm. Igår och idag så blöder jag oxå, men ser mer ut som flytningar så det är inte så mycket. Min mens tog slut för en vecka sen. Har p-stav sen 1,5 år.

Tänkte först att det är samma problem jag hade för några år sen: Hade typ "knuvhuggs"-smärta efter mens, gyn sa att det är levrat blod som fastnat.
    Men den här smärtan är ju helt annorlunda och jag blöder aldrig när jag inte "ska".

Äckliga detaljer, jag vet. Men ingen annan jag kan vända mig till just nu... Och vet ju att ni är bra på sånt här.

• Svar på tråden Behöver tjej-hjälp NU!
  • 090208

Men jag ska ju ha min i 3 ar! Den kan val inte borja ta slut??!! Vill verkligen INTE riskera att bli gravid! *skraj*

En enda gang har jag varit med om nat likande. Da hade jag p-piller och gyn antog att jag blivit gravid men det hade inte fast, tack vare p-pillrena...

• 090208

Men blöder man vid ägglossning..? Och brukar inte känna av det så nära efter mensen.

Nej, har inte testat mig... Men borde, om inte annat så att för slippa oroa sig!

• 090208

Jag misstänker jättetidigt missfall. Eller att det blev befruktat men inte fäste. Var det någon som sa.

Hur gick det för dig elsi??

• 090208

Har gjort ett grav-test nu, negativt.

Men ska anda ga till en tjej-klinik och fraga vad som hande. Vi ju kolla upp att staven verkligen funkar. Later markligt att den helt plotsligt borjar bete sig konstigt.

• 090208

Nu har jag matt illa i 3 dagar. Igar mitt pa dan+ kvallen, idag pa morgonen... Mar aldrig illa och har atit klokt.

solhatten: Men allt har ju varit helt normalt i 1,5 ar, kan det bara borja javlas helt plotsligt..?

Svar på tråden Behöver tjej-hjälp NU!